• Wij hebben ineens een update daarvan gehad, en nu doet ie het niet meer. Tenminste, niet op mijn account van de pc. Op die van mijn pa doet hij het wel, maar bij mij krijgt hij geen verbinding. Weet iemand wat het is/wat ik eraan kan doen?

Edit:
    Ik heb nu frostwire gedownload, die doet het nu wel gewoon :Y)

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

nee..:Y) heb het zelf [nog] nooit gehad.... gelukkig
    x

TRouwens ik zou effe wachten met limewire er zitten heel veel virusssen op zonder dat je het door heb..! dus misschien overtijd maar kijken!

Some angels have no wings.

bij mij doet hij het nog? oO

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

TRouwens ik zou effe wachten met limewire er zitten heel veel virusssen op zonder dat je het door heb..! dus misschien overtijd maar kijken!

Wij hebben goede virusscan, die haalt alle virussen eruit. :P

bij mij doet hij het ook niet meer maar nu heb ik frostwire, het is hetzelfde alleen de naam is anders =S

But love's a malady without cure

bij mij doet hij het nog? oO

Bij mij staat er dat hij alleen in amerika beschikbaar is, dat is vreemd want bij mijn pa doet ie het wel.. en die woont niet in amerika xD

bij mij doet hij het ook niet meer maar nu heb ik frostwire, het is hetzelfde alleen de naam is anders =S

Is dat gratis?

(...)

Bij mij staat er dat hij alleen in amerika beschikbaar is, dat is vreemd want bij mijn pa doet ie het wel.. en die woont niet in amerika xD

huh?? das verrry weird!o.O

ik heb limewire... maar ik heb m niet geupdate...
    soms heb ik geen verbinding met internet..
    maar voor de rest geen problemenen ik zou echtn iet weten wat te doen... misschien staat er wat bij die tips ??

A Noble was Born in Chaos

Het ligt aan je firewall

Your make-up is terrible

Ik had limewire, maar toen is mijn laptop erdoor gecrashed. Heb nu geen limewire meer. >:]
    Ik download alles op ITunes.

-

(...)

Is dat gratis?

ja dat is gratis

But love's a malady without cure

ik heb destijds bittorrent gedownload. na een tijdje wachten deed ie het gewoon weer. :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.