• We hadden een meisje in de klas, maar die is weggegaan nadat we haar op leugens betrapten en kwaad op haar werden (lang verhaal). Nu zegt een meisje steeds van: Ik haat haar echt zo erg, terwijl ze zelf alles bij elkaar liegt. Ze zegt bijv tegen mij dat ze om 10 uur de prik moet halen, tegen iemand anders om 12 uur en tegen weer iemand anders om 2 uur.. Ze heeft nog veel meer van die leugens, en ik word er echt gek van.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ik haat mensen die liegenn heel erg ! Ö Zoals een meisje bij mij op school doet,Ik had vandaag ruzie met dat wijf,en ik sloeg haar.entoen ging ze janken.Maar wat zegt zij tegen haar vrienden? Dat ze MY geslagen heeft, en dat IK gehuild heb Ö Ze liegt dus egt keihard,en daar kan ik egt pissig van worden!

Sometimes it's best not to care.

alsof je niets beters te doen hebt. wie liegt er nou weer over die prik? ô.o
    maar iig, eerlijkheid duurt het langst!

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik ken er ook een paar.
    Echt om gek van te worden. En dan ook vooral ontkennen. Zelf als ik iemand nog een kans geef om gewoon toe te geven dat ze gewoon kei en keihard liegt..

Protège moi de mes désirs.

Zo eentje hadden wij ook. Is inmiddels ook vertrokken. Die mensen zitten in de knoop met zichzelf...

No growth of the heart is ever a waste