• 'Ik was eens op reis in China, toen ik nog vrij jong was. Bij het inchecken in de vluchthaven, werd ik gefouileerd. In mijn broekzak had ik een doosje met een tampon in zitten. Ik moest het dus laten zien en die persoon die mer fouilleerde vroeg me wat dat was. Maar ze begrepen niet wat een tampon was, dus ik uitleggen. "I, woman, blooood."'
    De Wortel van Nederlands gaat strijk om der eigen mopje.
    Enorme stilte.
    En ik krijg dan een 1.5/10 op mijn sprookje omdat zij niet met míjn humor kan lachen. ><

    Ieeeeeel.


    I recycle my thoughts.

    hahahahahaahhaah (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik weet ook onze wiskunde leraar ><

    wij hadden proefwerk vroeg een jongen : moeten we rekening houden met schrikkeljaar?
    zij hij: het is geen schrikkeljaar, maar wel een verschrikkelijk jaar

    zucht...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Leraren zíjn aliens :Y) Behalve mijn tekenlerares


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    wtf. ik d8 echt. wat is dat nou weer voor doms ¬¬
    Maar als een leraar het zecht is t best logisch dat het grappig is en dom tegelijk. die mensen hebben geen humor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ghehe


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg, zoiets vertel je toch niet. >__<
    Da's eerder beschamend dan grappig.

    Oké, ik vond het dus echt niet grappig.

    mijn NL docent heeft echt geen humor.. hij vind het dus blijkbaar leuk om ons dudes en dudetes te noemen.. Of noob naar ons te roepen als we iets niet snappen..
    Oja hij zeikt de hele tijd dat nl niet leuk is.
    hij haat kinderen, hij heeft er laatst zelf een gekeken, hij zo zeiken tegen ons "Ja dat kind heeft geen gebruiks aanweizing en geen aan-uit knop" wat een zeur ...


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Da vertel je toch niet aan je klas ö


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover