Ik zou echt als een zwerver gaan, ik zou een paar oude broeken zoeken, kapot knippen, Roze t-shirt, en gewoon echt alles verlebbert maken en dan op de schoolfoto
Ik zou echt als een zwerver gaan, ik zou een paar oude broeken zoeken, kapot knippen, Roze t-shirt, en gewoon echt alles verlebbert maken en dan op de schoolfoto
Kijk, dat is nou vét.. maar ik heb geen vette kleren.
Ja hoor, voor een schoolfoto is het wel leuk n_n dat is het sowieso, maar nouen ='3 ik sta echt verpiept op mn schoolfoto een oude jeans met een Simple Plan shirt, kan je het beter wensen?
Ik maak er altijd een grap van, want ik doe bij elke schoolfoto (1x in het jaar) dezelfde kleren aan, mijn haar hetzelfde en ik kijk hetzelfde, zo lijkt het alsof je nooit veranderd 8D
Ik maak er altijd een grap van, want ik doe bij elke schoolfoto (1x in het jaar) dezelfde kleren aan, mijn haar hetzelfde en ik kijk hetzelfde, zo lijkt het alsof je nooit veranderd 8D
Ik wist niet dat er een schoolfoto was en zat in mijn allerdaagse kleding.... best saai maarja, je kan je ook heel idioot gewoon opmaken, met en brilletje op, felle pruik *idiote fantasie*