• Jep, mijn ma en mijn familie vinden dat ik dat heb..
    voor mensen die niet weten wat dat is ; dat is een negatief zelfbeeld, maar wel extreem, waardoor er erge gevolgen kunne zijn..
    ok ik geef toe, ik heb een niet al te best zelfbeeld, maar dat ik mezelf daarvoor iets ga aandoen, no way..
    maar het is vaak zo als mensen me een compliment geven dat ik ze altijd ongelijk geef van "nee dat is niet waar" "lieg niet" " overdrijf niet" zo'n dingen, maar ze zeggen, je moet complimenten aanvaarden je kan toch moeilijk zeggen als ze zeggen dat je er goed uitzien; "ik weet het, goed he ?" aléjaa , nee..
    mijn probleem is vooral omdat ik mezelf dik voel en en zo bekijk.
    vooral in de spiegel heb ik zoiets van ; zo een dikke billen dat ik heb, ook als ik een jeans aan heb en ik zit neer ofzo .. en als ik een strakke shirt aanheb dan heb ik zoiets ; pff zo dik..
    en ze zeggen dan ; nee je bent mager, zeg niet dat je dik bent. het is sterker dan mezelf.
    en ik geloof mensen niet als ze zeggen dat ik mager ben. minder waardigheidscomplx dus
    ik ben 1m 67 en weeg 53 kilo, en dat vind ik veel enal..
    sorry dat ik er hier over zaag enzo, maar ik wou gewoon eens weten of mensen zich ook zo voelen over hun eigen, of ben ik abnormaal ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Je bent goed zoals je bent meid (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat heb je aan het leven als je perfect bent?
    Als dat een minderwaardigheidscomplex zou zijn, heb ik het ook.
    En dat heb ik niet.
    Dus jij ook niet.
    Denk ik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Iedereen voelt zich wel eens zo. Iedereen heeft zo zijn/haar onzekerheden. Maar op een compilment antwoord je gewoon: ''Bedankt.'' Mara niemand is perfect so what?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je?
    Ik herken mezelf zo in jou.
    Maare: je bent perfect zoals je bent. Als we allemaal echt perfecte fotomodellen waren, was de wereld ook zo saai.


    I am an idiot, I move.

    The same here.

    Ik had een meisje in mijn klas, ik vond haar 1 van de mooiste die ik mijn klas had, en gok eens wat zij telkens over haarzelf zij? ze bleef zeggen dat ze dik was en niet mooi, en zoveel mensen zeiden dat ze het niet was, en ik zelf heb het ook wel zo'n 100 keer vertelt.Na een tijdje raakte ik zelfs geïrriteerd als ze zei dat ze zichzelf dik vond. En dat bleef zo ongeveer 2-3 jaar door gaan, en pas na 3-4 jaar geeft ze toe dat ze niet lelijk en dik is enzo (terwijl ze er nog hetzelfde uitziet alleen 4jaar ouder), dus wat ik probeer te zeggen is, als andere mensen zeggen dat je niet dik of lelijk bent (vooral als meer dan 1-2personen het zeggen) dan is het ook zo! En je kan zelfs mensen irriteren als je zegt dat ze liegen als ze de waarheid spreken!

    PS: Je hoeft niet op een fotomodel te lijken om mooi te zijn.


    One who knows nothing can understand nothing.