• Een paar mensjes uit mijn klas hadden er niet beter op gevonden dan een liedje van Kylie Minogue keiluid in de gang te laten afspelen, terwijl er dus lessen waren. ><

    Waar gebeurt dat nog? x'D


    x3.


    Listen to what we're not saying..

    Bij ons niet, want bij ons mag je niet in de gang tijdens de lessen. ><

    Durf het bij mij op school te doen en je krijgt strafstudie. [/strenge school]


    You'll never dream alone. <3

    Ontzettend sterke rookbommen en stinkbommen in de ruimte waar we les krijgen en daardoor dus geen les krijgen is pas leuk. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een leraar die ik vorig jaar had!
    Twee zelfs, die ene Sow patroll, ofzo.
    En die andere KoRn!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij ons niet, want bij ons mag je niet in de gang tijdens de lessen. ><


    De leraar kwam niet opdagen en niemand wilde naar het secretariaat om het te melden. Maar normaal mogen wij dat ook niet fzo x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    De leraar kwam niet opdagen en niemand wilde naar het secretariaat om het te melden. Maar normaal mogen wij dat ook niet fzo x'D


    Haha xd, bij ons zou er dan wel altijd één of ander strevertje zijn dat dat pérsé moet gaan melden. ><

    stinkbomme vooral ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    stinkbomme vooral ;D


    Dat doen ze bij ons nog net niet x'D


    Listen to what we're not saying..

    Bij ons gebeurt dat... niet:P Maar je zou zeggen van wel:P Want bij ons mag je gewoon in de gangen lopen. Als je tussenuur ofzo hebt, en het gebeurt ook als je les hebt. Als je iets uit ander lokaal moet halen ofzo:P

    Maarja, bij ons is het ook totaal niet streng x'D Sterker nog, bij ons mogen de leerlingen zelf activiteiten enzo organiseren (met toestemming van de schooldirectie of course)(yeah)


    To live would be an awfully big adventure