• Heb je wel eens hier, vraagt iemand wat in topic krijg je meteen die kut chagerijnige reacties van iemand en laterna zeggen ze 'Ja sorry chagerijnige dag.' Pff.. REAGEER HET NIET OP ANDERE KINDERS AF.
    Ik kan daar niet tegen als iemand zich op mij afreageert! En dit heb ik ook op school. 2 Kinders hadden ruzie en toen zei ik 'Vrede? (>.<)'. En toen zei een van hun 'Hou je kop dicht.' I mean, ik probeer te helpen? Ofja...


    I live for the applause, you will die for it.

    Negeren is het beste, en idd, je moet het ook niet op andere afschuiven.

    Idd men,

    leg je iets uit ..
    schuiven ze het af meet een grote mond.
    en pas later ''sorry ben chaggie''

    Idd men,

    leg je iets uit ..
    schuiven ze het af meet een grote mond.
    en pas later ''sorry ben chaggie''
    Inderdaad, vet irritant =='.


    I live for the applause, you will die for it.

    Schuldig. Ja sorry maar als ik sjaggie bent dan kan ik nogal fel uit te hoek komen maar dat is dan niet de bedoeling dus dan zeg ik er maar ff bij dat ze er gewoon niet op moeten letten.
    Eigenlijk lijkt alles wat ik zeg botter of gemener dan ik het bedoel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik doe dat soms ook wel is.


    A. ikmisje.

    Schuldig. Ja sorry maar als ik sjaggie bent dan kan ik nogal fel uit te hoek komen maar dat is dan niet de bedoeling dus dan zeg ik er maar ff bij dat ze er gewoon niet op moeten letten.
    Eigenlijk lijkt alles wat ik zeg botter of gemener dan ik het bedoel.
    Ja oke, maar via de computer kun je ook niet zien hoe de persoon het bedoelt. Sommige zeggen bijv 'whatever' voor de lol, en de andere die denkt dat het negatief is bedoeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja dat bedoel ik


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je verontschuldiging aanbieden is toch juist een goed teken? Dan weet je dat je "fout" zat/zit.
    Ik snap niet wat hier zo vre-se-lijk erg aan is.
    Ikzelf voel me nooit beroerd als ik via internet ruzie met iemand heb. (;


    -

    Ik schrijf ook enkel een harde reactie op een toppic als ik een beetje chagrijnig ben, maar das nooit echt gemeen, maar dan zeg ik meestal gewoon de harde waarheid

    True, soms doe ik dat ook wel eens, is me geloof ik 1 keer overkomen (het guestbook van happysnail) maar dat zou op zich niet moeten, mee eens. Zij heeft niks met mijn pissigheid van doen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Naja.. ze bieden in ieder geval hun excuses aan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken daar ook niet tegen. ><'
    De laatste tijd is mijn zusje vaak chagrijnig. Ik hoef maar één ding te zeggen en ze snauwt al naar me. Ik weet dat ik er niet boos om moet worden, maar ik kan mezelf echt niet helpen. ><' Ik haat dat zó erg. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Naja.. ze bieden in ieder geval hun excuses aan.


    Dat is al iets, inderdaad. Je hebt er ook die niet willen toegeven.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    mensen iets gaan verbieden, gaat niet. En iedereen werkt wel eens iets uit op anderen.


    -

    *Schuldig.
    Maar wat wil je? Zeker als je mijn brain hebt. Dan móét je dat gewoon op iemand afreageren, bij mij is het sterker als mijzelf. [Lees: Vraag maar aan mijn ouders etc] Zij weten het: Als ik chaggi ben moet je écht niet bij mij komen aanbellen met iets dom/slechts/stom, ik begin meteen erop te zeiken. I'm sorry, dat is gewoon zo. Zo zit dat in mij ingebakken en met dit topic kan je het er niet uithalen.(':