Heya
Hier ff een filmpje
Dat echt bewijst hoe'n
kleine kindertjes [is niet slecht bedoelt is lief bedoelt!] Th eigenlijk nog wel zijn
http://nl.youtube.com/watch?v=etpBymjqEPc
Het filmpje is echt hillaarisch op sommige momenten maar ook sexi tegelijk en lief, schattig,...
Bill is er op een gegeven moment echt SEXII in!!
Hij staat namelijk ff in z'n....
njah kijk naar het filmpjes en je ziet het wel
Xxx-Mii(H)
-
26 juni 2008 - 19:1526 juni 2008 - 19:2226 juni 2008 - 19:24
Ik had hem vanmorgen meteen gezien(H)
Egt een van de besta afleveringen:P26 juni 2008 - 19:2526 juni 2008 - 19:25dit is zo funny!
dat stukje dat Tom de intro van Ich brech aus aan het zingen is
love then <3And all the girls in the front row scream your name.
26 juni 2008 - 19:26Omg.... Ik dacht ff dat je echt Bill alleen in zijn boxer te zien kreeg. Hmm.... jammer genoeg niet.
26 juni 2008 - 19:37dit is zo funny!
dat stukje dat Tom de intro van Ich brech aus aan het zingen is
love then <3
Haha jaa idd
Da's ff lachn
En dat Georg daar zo precies 'danst'26 juni 2008 - 19:38ohh soo sweet:P kzie die gasten té grg:P
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
26 juni 2008 - 19:52Ik heb 'm vanmorgen ook al gezien. Ik vind het echt een leuke aflevering. Maar ze gaan zich allemaal omkleden en Tom doet alleen zijn vest uit (Of een t-shirt, maar daar zit er dan nog een onder.) Dat vin'k jammer
26 juni 2008 - 19:53Ja echt vet schattig, hoeveel lol ze met zn allen hebben daaro :'D
http://ciinderella-.tumblr.com/
26 juni 2008 - 19:54Ik heb 'm vanmorgen ook al gezien. Ik vind het echt een leuke aflevering. Maar ze gaan zich allemaal omkleden en Tom doet alleen zijn vest uit (Of een t-shirt, maar daar zit er dan nog een onder.) Dat vin'k jammer
Uhuu da's echt jammer!
Want tom z'n lijf is echt sexii!!
En hij heeft naartschijnt een tatoo die ik wel eens wil zien26 juni 2008 - 19:54Jaah,
Zààlig clipke!
Khad het Just gzien toen ik deze Topic zag Toevallig Is idd 1 vn de beste afleveringen007
26 juni 2008 - 19:54
ahnee das ni waar da was een foutje van da magasine die hadden tom verwisseld met gustav:PIk heb 'm vanmorgen ook al gezien. Ik vind het echt een leuke aflevering. Maar ze gaan zich allemaal omkleden en Tom doet alleen zijn vest uit (Of een t-shirt, maar daar zit er dan nog een onder.) Dat vin'k jammer
Uhuu da's echt jammer!
En hij heeft naartschijnt een tatoo die ik wel eens wil zienLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
26 juni 2008 - 19:58
ahnee das ni waar da was een foutje van da magasine die hadden tom verwisseld met gustav:PIk heb 'm vanmorgen ook al gezien. Ik vind het echt een leuke aflevering. Maar ze gaan zich allemaal omkleden en Tom doet alleen zijn vest uit (Of een t-shirt, maar daar zit er dan nog een onder.) Dat vin'k jammer
Uhuu da's echt jammer!
En hij heeft naartschijnt een tatoo die ik wel eens wil zien
Echt :o
Oei
Njah Gustav z'n tatoo is toch sexii26 juni 2008 - 20:14massas koddig
26 juni 2008 - 20:22dat filmpje is egt stoer!
xxx meCause you're amazing, just the way you are<3