• GRIJPSKERK - Een half jaar lang kunnen mensen mobiel bellen met God. Kunstenaar Johan van der Dong uit het Groningse Grijpskerk wil met zijn kunstwerk God overal en altijd bereikbaar laten zijn zodat de moderne mens hem kan raadplegen zodra hij of zij daar behoefte aan heeft.

    De kunstenaar zal zelf met een aantal dichters steeds een ander voicemailbericht inspreken op de telefoon.

    Hij hoopt dat geïnteresseerden een bericht achterlaten op de telefoon. ''Mensen zetten daarmee hun gedachten op een rijtje, en in feite is dat een vorm van bidden.''

    In de Kunstruimte Noorderstation Zuidoost van het station Groningen komt vanaf zaterdag 7 maart een installatie die de ingesproken berichten van mensen uitzendt. ''Maar we doen dat op zo'n manier dat niemand de stemmen kan herkennen'', zegt Van der Dong.

    Het nummer van God is 06-44244901. (ANP)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik vind dit niet kunnen.
    God is vanboven heeft geen mobiel.
    Met bidden bereik je innerlijke rust , op die manier kan je met god praten.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hij is gek. De enige die daarop reageren zijn mensen die der obscene berichten op achterlate, wil ik voor wedden...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hahahaha, grijpskerk ligt dicht bij mij :p


    -

    mijn nummer Ö


    Some people make the world special just by being in it

    Mooi om te zien dat God ook met de tijd mee gaat ;)


    Love is overrated

    mhahahaha doet me aan een filpje denken die ik gezien had over het verhaal van het slachtfeest waarin (isaak zijn zoon moet offeren maar van God tehoren kreeg dat hij een schaap mocht overen) Isaak op zijn mobiel smsjes krijgt van God xD.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    ik vind dit dom. ikzelf ben geloofig ben moslim, en vind het gewoon dom.

    Dit slaat volkomen nergens op.


    Can I crash into your life?

    Huh?
    Dat is zeg maar, vreemd.
    "Hallo, met God."
    Come on, waar gaat de wereld heen?
    En is dit trouwens niet hetzelfde als zegmaar, gaan biechten in de Kerk? Waar zou je anders die mobiel voor nodig hebben. Toch ook om dingen op te "biechten".


    Tanya is de beste.

    OMG x'D Wat een dom gebeuren.