• Hée,

Ik ben Doderdag voor het eerst in mijn leven bij een begravenis geweest. Van een jongen die de volgende dag eigenlijk 18 zal worden. Mijn ouders en mijn broer kenden hem goed, ik eigenlijk amper. Daarom dacht ik ik ook dat het niet zoveel voor zal stellen. Maar toen ik daar was was alles echt heel anders. Het was allmeaal zo erg zielig, en bijna heel Meppel kwam. [daar woon ik, is niet zo groot hoor] En ik heb zijn lijk gezien, en ik vond het vreselijk. Ik kan nu aan niks anders meer denken! Weet iemand hoe ik hier vanaf moet komen? Of heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

x

Scream for mercy!

Toen mijn opa opgebaard lag en ik mocht gaan kijken, zag ik alleen zijn voeten nog maar en toen wou ik al weg. Echt raar, net alsof het allemaal van plastic is :S
    Het is trouwens wel vies dat dooie mensen zweten.

Everything means nothing, if I ain't got you.

PS. Nobody is met 1 d ;)

Thnx xD

Scream for mercy!

yw ;)

ik ben naar het lijkhuis geweest om mijn opa te gaan bezichtigen en ik hem hem ook aangeraakt (ik en m'n ma woudn die aanrkn:p) maar goed ondertussn is hij allang verbrand en steekt hij onder de grond..maar ik vergeet ook nooit niet hoe hij voelde en hoe hij eruit zag;)

nee ik weet niet dat beeld za nog wel even in je kop rondspokn:S gewoon doe leuke dinge met vriende(K) verzet je gedchtn wt;)
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Hé Meppel,daar woont een uit klas genootje van mij Ö

Back to topic ;
    Toen mijn oom begraven werd,lag hij ook opgebaard,maar zijn kist was dicht omdat zijn gezicht al helemaal geel was geworden,ze wilde niet dat wij dat zagen,ik heb de hele dag mijn nicht getroost Ö , ik vondt het vreselijk ;[

Ik heb mijn oom's gezicht gezien, meer wou ik niet zien. Heb er tijden aan gedacht maar later word het niet eng meer zegmaar, als je voor afleiding zorgt komt het wel goed ;)

-

Hé Meppel,daar woont een uit klas genootje van mij Ö

Hoe heet ze dan?

Scream for mercy!