mijn ouders zijn net vertrokken en gaan een weekendje (nouja, van zaterdag op zondag maar dat vinden hun een heel weekend) weg naar Zeeland. Nou, mijn opa en oma zijn nogal opdringerig en vroegen dus of ik en mijn broer wilden blijven eten en slapen.
Nouja... ik slaap en eet gewoon liever thuis. Ik was al net zo blij dat die ouwe lui een keertje vetrokken!
Nu blijft mijn broer daar dus wel eten, maar slapen doen we beide hier gewoon thuis. Maarja, mijn opa vindt het allemaal flauwekul dat ik daar niet blijf eten enzo blablabla. Maar ook een reden dat ik daar niet blijf eten is omdat ik gewoon niets lust. Ik lust wel wat natuurlijk, maar ik ben gewoon echt een mini-eter met een minimaag al sinds ik op de aarde ben geploft. Dus ik krijg ook al mijn hele leven te horen dat ik verwend ben, dat ik flauw ben als ik iets niet opeet. En dat ongeveer iedere avond.
En dat van dat verwend vind ik erg. Ik wil namelijk niet verwend worden genoemd alleen omdat ik iets niet opeet. Dat vind ik serieus vreselijk ><.
Maarja back to the story, het huis anubis komt nu op tv :o! Nah grapje.
Wie heeft er nog meer last van een kleine maag en niets lusten >
I recycle my thoughts.