Hoi
Ik ben dus Angel. En ben 15 jaar. en blabla -_-' whatever
Nou kijk, Ik had 3 maanden met een jongen. Ik hield echt van hem. Hij ook van mij. tenminste dat zegt hij. Hij heeft het uitgemaakt, hij dacht dat het beter zoo was. Al snel had hij een nieuwe vriendin. Eerste instantie was ik super boos op hem. Ik had verdriet nog steeds daar niet van. Het is moeilijk om hem te zien met een ander. Na 3 dagen was ik niet meer boos op hem. Ik wilde geen ruzie en ik wilde dus gewoon vrienden blijven. Gelukkig hij ook =] hij had het dus op 4 februari uitgemaakt. En nu is het 26 februari. Ik geloof 22 dagen geleden dat hij het uit heeft gemaakt. Ik ben niet meer verliefd op hem. Maar ik kan hem niet uit mijn hoofd krijgen. Ik wilde morgen met hem afspreken Omdat ik hem wilde zien. En hij zei nee. En nu voel ik me gewoon kut[sorry] omdat ik het gevraagt heb -_-'
Noujaa dit wilde ik even kwijt. Je hoeft niet per se te reageren. Als je het maar gelezen heb.
Ik waarschuw iedereen: Kijk uit als een jongen "ik hou van je en ik meen het echt, ik wil je nooit kwijt. Ik zou je nooit voor een ander dumpen" het kan echt je hart breken als je van hem echt houdt..
Ik zeg niet dat je degene niet geloven. Maar je moet ermee uitkijken