• Jha ik ben me Sims kwijt!! ;o
    Ik heb er 1x op gespeelt, toen heb ik het ergens neer Gegooid, de rest van me leven niet meer naar om gekeken, en nu WIl ik het Spelen, kan ik het niet vinden,. Gha ik Zoeken! *Wat onmogelijk is, in deze Zwijnenstal! Aangezien ik niet eens normaal door me kamer kan lopen* En nu vind ik van Alles, waarvan ik neit eens wist dat ik het Had! Behalfen wat ik zoek ;o
    Ik bedoel, hallo ik heb een helle doos My Little Ponny's Gevonden! Het paspoord van me fretten die al heel lang dood zijn,, Spelletjes van vroeger, Echt vanalles! Behalfen dus de Sims ><
    En ik weet zekker, dat als ik straks even iets weg schruif het zo Poef Tevoorschijn komt.

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat jhe wat wil zoeken, het neit kan vinden dan helemaal Para word, omdat jhe dus egt Vanalles Vind waar jeh het bestan niet van af wist.. Maar jhe vind dus niet wat jhe wio hebben?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als ik het echt niet vind dan word ik kwaad op mezelf en dan ga ik huilen. En twee minuten later ga ik opnieuw voor de zoveelste keer zoeken terwijl ik huil en dan vind ik het! ^^ [/Ik snap niet waarom ik huil als ik boos ben opmezelf]


    You'll never dream alone. <3

    OMG MIJN EGO HEEFT HET MSS GESTOLEN!
    God,ik heb zovaak dat ik iets niet meer vind, en ik heb juist ondekt dat ik tegenwoordig constant het woordje 'God.' zeg, daar zal die man niet tevreden mee zijn, is het eigenlijk een man ? x'D
    boeiex'D


    The soul needs autumn.

    Jaweletjes, ik ben al 2 jaar de kabel van mn iPod kwijt en zo'n jaar geleden hield ik een zoekactie en toen vond ik alles wat ik voordien kwijt was :Y)

    OMG MIJN EGO HEEFT HET MSS GESTOLEN!
    God,ik heb zovaak dat ik iets niet meer vind, en ik heb juist ondekt dat ik tegenwoordig constant het woordje 'God.' zeg, daar zal die man niet tevreden mee zijn, is het eigenlijk een man ? x'D
    boeiex'D

    Nhee God is geen Man, want ik Ben god, en ik bent tog egt een Vrouw ;o
    Tsss. weet jhe, i kging net heeel hard stampen, en tone ging k door me enkel, en toen ging ik huilen en toen ging ik gillen, en teon kreeg ik een Dvd naar me hoofd dat ik me bek moest houden,, en toen vind ik dat niet leuk en toen ging ik harder gillen, en nu heb ik nog steeds de Sims niet ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En ik ben er zeker van dat er iets gewoon in het niks opgegaan is ;O
    Ik had zo vroeger zo'n soort van rol die flubberig was enzo en dat was onder de kast in mn kamer gesukkeld. Liet ik mooi liggen en toen we verhuisden was dat ding weg =o

    (...)
    Nhee God is geen Man, want ik Ben god, en ik bent tog egt een Vrouw ;o
    Tsss. weet jhe, i kging net heeel hard stampen, en tone ging k door me enkel, en toen ging ik huilen en toen ging ik gillen, en teon kreeg ik een Dvd naar me hoofd dat ik me bek moest houden,, en toen vind ik dat niet leuk en toen ging ik harder gillen, en nu heb ik nog steeds de Sims niet ;o

    je mag de mijne lenen hoor,Sims2 en ik heb ook huisdieren geval^^


    The soul needs autumn.

    Weet jhe ik voel me Genaait!!
    Ik gha zo net naar benden Gillend Rennen! en aan mijn Papa vragen waar dat ding licht.. zegt hij,, mischien in Blauwe doosjes, waar al jhe spelletjes liggen ><
    Gha ik Kijken en THADHA het eerste wat ik zie is die Stomme Sims!!!
    Egt heel me kamer licht ondersteboven! Al me klederen Kussens, Posters, Pennen Papieren ligen op de grond, omdat ikde sims niet kon vinden, kijk ik 2tellen in een Boosje vliegt dat ding er uit ;o Egt SOO oneerlijk!!
    Ik zij tog! als ik Onbewusst gha zoeken, vind ik het wel!! ><
    EN Nu heb ik er geen zin meer om om te spelen!! ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''