• Helloo ;3
    Naaah ok ik moet dus gewoon ff iets kwijt omdat ik het weird vind dat mensen altijd zo over die denken ^^ Nou ok de meeste hier zitten wel te zeggen van: Die mensen die hun 'anders' kleden, zo gothicdingen etc, dat zijn mensen die véél meer respect hebben voor andere dan wie dan ook. Not! Nou weetje? Hier waar ik woon en omstreken zitten van die mensen die hun anders kleden, zo zeg maar en ze bekijken mensen áltijd raar, ook die hetzelfde als hun gekleed zijn. Ik vind het weird dat iedereen altijd zit te zeggen dat die 'andere' meer respect hebben voor de medemens terwijl dat eigenlijk niet is, in mijn ogen.
    [/verveeld]
    Nog iemand die zoiets meemaakte/gezien heeft?
    Xxx

    dat ligt volledig aan hoe de persoon is, niet aan hoe ze zich kleden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmmm niet op die manier dat mensen die zich 'anders' kledengeen respect hebben voor mensen die zich 'anders' kleden. Het is meer dat mensen die 'andere' mensen niet respecteren. & dat vind ik dus echt kansloos. Je hebt er toch geen last van als iemand een felblauwe panterprint broek aandoet.[/ikke] Je hebt er geen las van en jij hoeft er niet mee rond te lopen. Sjees,die mensen moeten echt volwassen worden.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja man, op concerten kijken sommige ook zo chaggie of arrogant :'D Dan denk ik echt 'waar de neuk ben je mee bezig?'

    Ik denk dat jullie me verkeerd opvatten ^^ Wat ik bedoel is dat er hier veel mensen zijn die zeggen: Kijk, gothics, etc hebben véél meer respect voor andere mensen hoor! Die andere mensen hebben geen respect voor die gothics etc. Maar er zijn veel van die mensen zoals gothics, emo's etc die totaal géén respect hebben voor andere mensen ^^

    Nog niet echt meegemaakt,
    maar toen ik naar het concert van Tokio Hotel ging had ik wel van die bepaalde figuren die me dan heel arrogant aankeken en zo,
    toen dacht ik echt van 'Oke...'


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Oh nee dat ook niet.
    Met dat gezeik over huppels enzo.
    Boeieeeh ik ga met alles om. Als het maar praat en gezellig is. =]

    Dat ligt gewoon aan de persoon zelf. (:

    Ik denk dat jullie me verkeerd opvatten ^^ Wat ik bedoel is dat er hier veel mensen zijn die zeggen: Kijk, gothics, etc hebben véél meer respect voor andere mensen hoor! Die andere mensen hebben geen respect voor die gothics etc. Maar er zijn veel van die mensen zoals gothics, emo's etc die totaal géén respect hebben voor andere mensen ^^

    zoals ik al zei, dat ligt aan de persoon zelf. als diegene goed opgevoed is en heeft geleerd respect te tonen, zal die persoon dat ook doen. dat heeft niets met kledingstijl te maken. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.