• Ik wou, net in zoon ForumSingautre *of hoe jhe dat ook schrijft*
    Beordeling Topic,, iets zetten, maar dat cijfer was hetzelfde al ik al eens gegeven had, stond er opeens boven 'Dit Bericht heb jhe al eens geplaatst' Is dat nieuwe hier iets tegen Spammen ofzo?!
    WEant eerder was dat er tog niet?
    Of heb ik gewoon Mis,, en was dit er al,maar denet waren er nog een paar topic vol gespamt met het zelfde enzo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jawel was er wel al eerder maar alleen bij pb's dacht ik xd'


    All was well.

    Dat is een maatregel tegen spammen en dubbelposts :)
    Zet er een smiley bij ofzo


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jawel was er wel al eerder maar alleen bij pb's dacht ik xd'

    Nhee oke ik dacht al,, want 10 minuten gelden dagt iemand gruppig te zijn, en heeft topics voor Spammen lopen maken, en toen kon jhe nog wel gewoon hetzelfde berigt tig keer achter elkaar zetten..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is een maatregel tegen spammen en dubbelposts :)
    Zet er een smiley bij ofzo

    Jha had ik ook al bedagt,, aangezien jhe anders een anders cijfer geven bij zulke topics ofzu..
    Nhee maar dan weet ik dat ook weer :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Jha had ik ook al bedagt,, aangezien jhe anders een anders cijfer geven bij zulke topics ofzu..
    Nhee maar dan weet ik dat ook weer :]

    Doe dan, ls je bv een acht wil geven 9-1 ofzo x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja ik heb daar ook een topic overgemaakt. Het viel mij ook al eerder op, tijdens zo'n beoordelings spel ;]

    ik vind het echt enorm irritant!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ja ik heb daar ook een topic overgemaakt. Het viel mij ook al eerder op, tijdens zo'n beoordelings spel ;]

    ik vind het echt enorm irritant!

    O sorry wist ik niet [a]
    Jha ik ook wel.. maar is opzig ook wel goed.. zo kun jhe niet bubbelposten en ook niet op die manier Spammen,, Maar op zig gaan mesne die egt irriteren,, dan wel anders spammen dnek ik..
    [/Slottje?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Slotje op aanvraag : ).


    I recycle my thoughts.