• Ashley is 20 jaar en woont in Amsterdam. Op een dag komen er nieuwe mensen achter hun wonen. Ze kochten de luxe villa, waar eerst haar vriendin Aimee woonde. Ze komt erachter dat haar nieuwe achter-buur niemand minder is dan Robert Pattinson, samen met zijn ouders.

    Lijkt dit je een leuk verhaal?
    Als je het leuk vind, kan je vast een voorproefje lezen:

    Ik lig met mijn zonnebril op en een tijdschrift in mijn handen op onze nieuwe tuinstoelen. Mijn ouders waren niet thuis, allebei aan het werk. Mijn vader heeft een eigen bedrijf en mijn moeder is advocaat, en een goede ook! Samen verdienden ze veel geld, op een gegeven moment hadden ze zelfs zoveel geld dat we konden verhuizen naar een dubbel-de luxe villa! Maar nu even terug naar mij, want ik ben ter slot van rekening de hoofdpersoon van dit verhaal. Ik lig dus met mijn zonnebril op en mijn tijdschrift op de stoelen. Op de tuintafel stond een radio de muziek klonk zahtjes. Even sloot ik mijn ogen, even genieten van de rust. Opeens brulde er een luid lawaai door de straat. Ik keek verschrikt op. Een grote vrachtwagen stond voor een van de huizen achter ons, ik het nog net zien. Ik draaide mijn hoofd weer naar mijn tijdschrift, niet belangerijk. Even later hoorde ik stemmen. Toen ik even oplette hoorde ik dat het Engels was. Waren oze nieuwe buren engels? Na een tijdje zag ik iemand lopen, met een paar dozen in zjn handen. Ik keek vanachter mijn zonnebril nieuwsgierig toe. Als dit een van de nieuwe buren was, dan was hij zeker niet verkeerd! Hij had donkerblond haar en lachtte naar me terwijl hij langs liep. Hij kon net over de schutting heen kijken. Ik lachtte terug. Verlegen verstopte ik mijn hoofd achter mijn tijdschrift. Wat was hij leuk! Ik keek even ns huis in, de deur ging open. Mijn moeder stond in de woonkamer. Vrolijk kwam ze naar me toe lopen. 'Hoi schat!' Ze gaf me een kus op mijn wang. Mijn moeder mocht dan rijk zijn, verwend was ze zeker niet! 'Hallo!' Zei ik vrolijk. 'Weet jij iets van die nieuwe buren?' Vroeg ik. 'Ja, de man die daar komt de wonen is een zaken partner van je vader. Hij heeft een zoon. En ze komen vanavond bij ons eten, we willen ze even verwelkomen. Volgens mij zijn ze engels.' Zei ze. Hmmm interresant.

    Het gaat trouwens: I am a rich girl, and you are what i want! heten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    leuk!


    Love is more than just 4 characters.

    Oehh naajs DOEN DOEN DOEN! ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    oww jha leuk! Zekker doen ;]
    Wil je me waarschuwen wenner de eerste er op staad, als die door gaat?! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    loool zo amusant xP