• Ik zat op de fiets, en ik kreeg op eens een geweldug Iedee. ;o
    Nhee grappje,, ik weet niet of het ene leuk idee is of niet,, dus ik wil eigenlijk even jullie mensing horen!

    Bill heeft een heel groot geheimpje ;o Hij is harstike Travestiet, achter zijn *Zanger zijn van een beroemde bend om* En daar heeft hij maar een reden voor.. Waneer hij zich helemaal in het lichaam van een vrouw kan plaatsen, wil hij zijn groote liefde voor zich winnen, ze broer.. Jha Bill kaulitz Geilt op ze bloedeigebroer ;o maar zal tom er in trappen?
    Al een klein stukje, of jullie het befalt of niet ..?

    Als laatste ga ik rustig met het kwastje langs me lippen, totdat die helemaal zijn gevuld met roze lipgloss. Tevreden kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Ik doe nog een lok haar achter me oren, en klaar ben ik. Voor de zekerheid kijk ik me benen na, of ik nog een haartje ben vergeten. Maar dat zit wel goed. Ik trek me rokje strak. En verlaat dan de badkamer. Mijn pump tikken op de grond, terwijl mijn heupen op de pas mee bewegen. Ik ben trots op mezelf. Ik word er steeds beter in, en straks is hij eindelijk de mijne.

    Is het eigelijk origneel?? en zal ik het doen?

    Xx. Elle.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AAAAAAAAAAAAH GEWELDIG XD


    Life is hard and then we die

    HAHAHAAHA X'D
    die gaat ik dan zeker lezen


    The economy is suffering, let it DIE!

    whaha Keihard doen x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Kei hard doen dude!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DOEN! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Alfast een klein stukje,, of jullie het befalt of niet.. ?

    Als laatste ga ik rustig met het kwastje langs me lippen, totdat die helemaal zijn gevuld met roze lipgloss. Tevreden kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Ik doe nog een lok haar achter me oren, en klaar ben ik. Voor de zekerheid kijk ik me benen na, of ik nog een haartje ben vergeten. Maar dat zit wel goed. Ik trek me rokje strak. En verlaat dan de badkamer. Mijn pump tikken op de grond, terwijl mijn heupen op de pas mee bewegen. Ik ben trots op mezelf. Ik word er steeds beter in, en straks is hij eindelijk de mijne.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg, die wil ik lezen Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42