• http://www.quizlet.nl/quiz/281288/first-day-in-harlow/Ik en Chantou, zijn samen een sirie aan het sgrijfen :] Paranoid *is de versamelnaam*
    Het zijn eigelijk 2 verhaallijnen door elkaar, en 1tje schrijft Chan en de andere scgrijf ik, maar ze krijgen dus wel met alkaar te maken, in de loop van het verhaal.. het gaat over:
    Peyton's moeder is nadat ze een moordpoging op haar dochter heeft gepleegt opgenomen in een Psygiatisch ziekenhuis. Haar vader besluit samen met Peyton te verhuizen zodat ze het uit haar systeem kan krijgen, maar waar ze ook gaat , die avond neemt ze altijd met zich mee. Hoe hard ze ook probeert alles te vergeten ,het lijkt alleen maar erger te worden. De stemmen ,de visioenen, en soms kan Peyton zweren haar moeder gezien te hebben. Haar vader maakt zich zorgen en wil hulp zoeken waarop Peyton woedend word.
    Al snel raakt ze verwikkelt in een gevecht met zichzelf, met vertrouwen ,haat pijn ,verdriet ,liefde en onbegrip. Langzaam maar zeker begint Peyton te geloven dat ze gek word, dat ze net als haar moeder word. Lukt het Peyton dit gevecht te winnen?

Aan de andere kant van Harlow is echter ook de familie Brooks Zojuist komen wonen.
    Dochter Scarlett is een normaal meisje , maar bij haar thuis is alles behalfe normaal.
    Haar vader is huurmoordenaar. Ze verhuizen om de haverklap , maar haar vader heeft belooft nu een tijdje op 1 plaats te blijven. Scarlett gaat gewoon naar school , maar heeft er moeite mee om haar geheim niet te veraden. Maar wat als haar vader de opdracht krijgt zijn eigen gezin uit te moorden? Als Scarlett hierachter komt nadat ze haar vaders voicemail per ongeluk afluistert raakt ze in paniek. Moet ze wegrennen? Hulp zoeken? Haar vader aangeven? Op school gaat het steeds slechter , en ze begint steeds banger te worden bij haar vader in de buurt. Lukt het Scarlett over haar angst heen te komen? Lukt het haar haar hoofd weer op orde te krijgen?

Peyton's verhaal geschreven door : Chantou
    Scarlett's verhaal geschreven door : Elle

OKe,, leuk iedeen of niet?
    like deel 1 van Chantou staat er al op :] wel op mijn acount, want mijn schatje is verbannen hier ><

Xx. Elle.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''