• Eerst wil ik ff zeggen, Dit bedoel ik allemaal NIET gemeen, Of Kut tegenover anderen.

Okee,Hoii mensen.

even over een abortus. Ik heb gezien en gelezen dat er veel mensen hier op quizlet er TEGEN zijn. Maar why? Jullie zeggen dat het een moord is. Maar als je goed na denkt. het kindje leeft nog niet eens.T merkt helemaal niks. en stel je voor je bent tiener.En je bent zwanger zonder dat je dat wil. Je hele jeugd kan stuk zijn. dit is dan ook mijn mening hoor. Netzoals sommige hiier van jullie het vinden dat het een moord is. Daar denk ik dus anders over. Waarom vinden jullie het nou een moord? Okee, Ik vind het ook niet het leukste om te laten doen als je Ongewenst zwanger bent. Maar wat moet je dan? je hele jeugd Verknoeien. Inplaats van leuke dingen doen. Op je 14/15e voor een klein baby zorgen.
    ?

ALSJEBLIEFT GEEN HAAT REACTIE'S IK BEDOEL DIT NAMELIJK NIET KWAAD OF SLECHT. IK WIL GWN FF MIJN MENING GEVEN

Sometimes it's best not to care.

Welja. En die mensen geven nou ook maar gwn hun mening.

A. ikmisje.

ik ben ook voor abortus, ik vind ook niet dat je iemand vermoord ... Ik vind eerder dat als je een ongewenst kind toch laat geboren worden gewoon omdat iedereen tegen abortus is, je een soort van zelfmoord ondergaat. Want het is voor de rest van je leven, en je bent er dan waarschijnlijk nog niet eens klaar voor

ik ben ook voor abortus, ik vind ook niet dat je iemand vermoord ... Ik vind eerder dat als je een ongewenst kind toch laat geboren worden gewoon omdat iedereen tegen abortus is, je een soort van zelfmoord ondergaat. Want het is voor de rest van je leven, en je bent er dan waarschijnlijk nog niet eens klaar voor

Sorry voor de dubbel posts --'

Ik ben er alleen voor, als je een tiener bent, dus ong tot 20 jaar [Dan is ze wel geen tiener meer, maar het hoort nog wel bij de jeugd, vind ik]
    En als je bent verkracht, want dan wíl je het niet eens.
    En ook als het kindje zwaar gehandicapt word, want dan is het niet waard voor het kindje om te leven.
    Dit vind ik

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Idd, Wat nou als je het laat geboren terwijl je het niet eens wil. dat zou egt kut zijn voor hetkindje. Krijgt het later ook ff te horen dat zijn/haar moeder het helemaal niet wou ! :|

amen (A)

schat ik ben het met je eens !:D
    maar eigenlijk ook weer niet :$ want sommige zeggen dat het een moord is, en eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje :$
    Maar jij heb ook weer gelijk , als je moest kiezen tussen een kapotte jeugd ? of een abortus ? dan had ik ook voor de abortus gekozen!

' niks is wat het zijn moet '

Ik ben niet tegen abortus, maar je moet het kunnen plegen. Ik weet wel van mezelf dat als het es zou gebeuren ik het niet zou kunnen.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Ik ben er alleen voor, als je een tiener bent, dus ong tot 20 jaar [Dan is ze wel geen tiener meer, maar het hoort nog wel bij de jeugd, vind ik]
    En als je bent verkracht, want dan wíl je het niet eens.
    En ook als het kindje zwaar gehandicapt word, want dan is het niet waard voor het kindje om te leven.
    Dit vind ik

Ik ben het helemaal met je eens! ^^

x

Sorry voor de dubbel posts --'

das geen probleem hoorr! ^^

Ik ben er niet voor noch tegen.
    Like, het hangt ervan af in welke situatie.

Innocence.

(...)

Ik ben het helemaal met je eens! ^^

x

Danku, Danku. ^^

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Nogmaals; jouw mening is niet belangrijker dan die van anderen. De uitleg staat al in het eerste topic hierover.
    Slotje.

Bored.