• IK moet voor school een toneelstuk schrijven. We hebben al de hoofdgedachte; we gaan x-factor na spelen. Maar nu heb ik geen leuk idee. (het is voor de ouders, en het moet humoristisch zijn.)
    Weet jij iets?
    x.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Uhm, mss dat je bekende zangers en zangeressen nadoet? Maar dan 10x zo erg en overdreven?:X


    everything, in time

    Uhm, mss dat je bekende zangers en zangeressen nadoet? Maar dan 10x zo erg en overdreven?:X

    Dat kan wel een goed idee zijn, maar het moet écht een uur duren, en je kan moeilijk de heletijd bekende zangers na doen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ^^ dude jullie doen dat er iemand is die de talentenjacht wil saboteren omdat zijn eigen tvzneder meer kijkcijfers nodig heeft fsue


    We can only learn to love by loving.

    ^^ dude jullie doen dat er iemand is die de talentenjacht wil saboteren omdat zijn eigen tvzneder meer kijkcijfers nodig heeft fsue
    Geniaal 9;a


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hebben jullie nog meer ideeen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ^^ dude jullie doen dat er iemand is die de talentenjacht wil saboteren omdat zijn eigen tvzneder meer kijkcijfers nodig heeft fsue

    Jaaaa!=)
    EnEnEnEn dat is dan een kabouteerrmannetje in een bikini!:Y)


    everything, in time

    (...)
    Jaaaa!=)
    EnEnEnEn dat is dan een kabouteerrmannetje in een bikini!:Y)
    Wíj moeten het spelen hea. Dus ik ga dat kaboutertje niet spelen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) Wíj moeten het spelen hea. Dus ik ga dat kaboutertje niet spelen.

    Ach, er is toch wel een jongen die dat wil doen?
    Bij mij in de klas zit er wel een die dat zou doen!Ô_o


    everything, in time

    (...)
    Ach, er is toch wel een jongen die dat wil doen?
    Bij mij in de klas zit er wel een die dat zou doen!Ô_o
    Misschien. xp. éentje ckr wel maar dat is zo'n lange slungel (jaja, een kabouter, dus niet)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    het lukste is als je het perpleke verzint! Echt waar, dat is echt fucking lol!^^ Dat hadden wij vorig jaar ook. We hadden maar een 1dag om iets te bedenken, dus tegen de tijd dat we klaar waar met dat te bedenken hadden we nog maar 5 minuten ofzo en toen hadden snel een begin bedacht en toen op de dag zelf nog een hoop bij gedaan, toen waren we al bezig dus ja. En ze vonden het echt leuk en grappigx'D dusja. Maar sorry ik weet niks..Veel succes verder in inder geval;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...) Misschien. xp. éentje ckr wel maar dat is zo'n lange slungel (jaja, een kabouter, dus niet)


    Dan maak je er zo'n reus met 3ogen van!
    Een Oger fsoiets=S
    uhm,
    mss,
    Kun je ook melige reclame's tussendoor maken?:X


    everything, in time

    (...)

    Dan maak je er zo'n reus met 3ogen van!
    Een Oger fsoiets=S
    uhm,
    mss,
    Kun je ook melige reclame's tussendoor maken?:X
    Jaa, dat was ik al van plan ;a goeeed! wie nog meer?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Inplaats vn zangers en zangeressen te doe wrm doe je de leerkrachten niet na, die zogezegd komen zinge? En hun Rare kantjes, of gewoontje breiden jullie zodanig uit dat het grappig is voor de ouders, en voor de leerkrachte :Y)


    Your Butt is Mine!

    of juryleden die geen verstand hebben van muziek maar alles met ehh iets anders asocieren.


    it's cool to know nothing.