Naar de oorarts, misschien heb je een prop in je oor, ik heb in beide oren proppen >.< Niet dat ik minder hoor, maar ik ga ze er wel laten uithalen ofzo bij de oorarts, dus ga misschien eens daar langs.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Ik had dat ook, ik had een virale infectie op de klieren in mijn keel enzo. Mijn keel was opgezwollen enal x'D
Maar het kan ook zijn dat je gwn stoppen in je oren hebt, dat is dat je oorsmeer zit opgestapeld heeft door een teveel gebruik van oorstaafjes of gwn zonder reden. Dan moet je naar de dokter gaan. Doet ie vies spul in je oor en dan komt ineens allemaal bruin spul uit je oor. x'D Heb gelukkig zelf nog nooit meegemaakt. x]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Ik had dat ook, ik had een virale infectie op de klieren in mijn keel enzo. Mijn keel was opgezwollen enal x'D
Maar het kan ook zijn dat je gwn stoppen in je oren hebt, dat is dat je oorsmeer zit opgestapeld heeft door een teveel gebruik van oorstaafjes of gwn zonder reden. Dan moet je naar de dokter gaan. Doet ie vies spul in je oor en dan komt ineens allemaal bruin spul uit je oor. x'D Heb gelukkig zelf nog nooit meegemaakt. x]
:ó. Dat klinkt allemaal erg lekker
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Mijn oren zitten al maanden dicht.
Je moet een watje met olijfolie in je oor doen en de dokter bellen. Dan kunnen ze je oren uitspuiten ^^ en als ze dichtklappen moet je aan je oorlel trekken.
Zoiets zei ik al.. Maar de dokter kan het alleen uitspuiten en dat heeft een zeer onaangenaam gevoel. Dus het beste is om naar de oorarts te gaan. Die zou dat er gewoon uit kunnen halen ofzo.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.