• Djezus,
    ik wordt er echt gek van. Mijn pap staart me altijd aan en maakt kleutergeluidjes. En met kleutergeluidjes bedoel ik geluidjes om de aandacht van kleuters te krijgen[/grommen, blaffen,...].
    Dit doet hij nu al zo'n 2jaar ofzo. Al elke avond heb ik gevraagd om ermee te stoppen, maar dan doet hij het express ><. Volgens mij is die niet echt normaal in zijn kop. Ik wordt er pissed van. Ik wil een pap die normaal doet, is dat nou zoveel gevraagd? ><


    -

    Ja.
    Ik wil een pap die mijn pap wilt zijn, maar dat is ook teveel gevraagd.

    Nee?
    zorg dat je er geen een heb?
    nee. ik kan je op dit gebied niet verder helpen..

    Negeer het. Dan is het voor hem niet leuk meer en kapt hij er wel mee.


    Bored.

    Negeer het. Dan is het voor hem niet leuk meer en kapt hij er wel mee.


    Dat heb ik al geprobeerd, maar hij doet gewoon verder ><. Hij denkt dat we hem aankijken, maar dat is dus helemaal niet zo. Volgens mij voelt die zich wat eenzaam omdat het niet zo goed gaat tussen iedereen hier.. Alsof het zo gaat beteren ><.


    -

    kijk dan de andere kant op? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Das erg.. Het enige dat ik kan verzinnen is het gewoon negeren.
    Mijn pa zingt alleen vieze zelfverzonne liedjes :Y)

    Hij probeert alleen maar een vader vr je te zijn. Je moet blij zijn dat je er een hebt. En die geluidjes tjja. Hij wil alleen maar goed doen. x3


    A. ikmisje.

    (...)

    Dat heb ik al geprobeerd, maar hij doet gewoon verder ><. Hij denkt dat we hem aankijken, maar dat is dus helemaal niet zo. Volgens mij voelt die zich wat eenzaam omdat het niet zo goed gaat tussen iedereen hier.. Alsof het zo gaat beteren ><.


    weet je je moet niet zeuren joh --'
    er lopen genoeg kindjes op deze wereld rond ZONDER vader
    denk daar maar eens aan.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    nja kijk iedere vader zo zijn nadelen jij hebt iniedergeval een vader... die van mij is weggegaan toen mijn moeder vertelde dat ze zwanger van me was...


    A Noble was Born in Chaos

    Weet je, ik weet dat er mensen zonder vader zijn en ja, ik weet dat ik blij mag zijn dat ik een vader heb. Ik ben nou ook weer niet zo dom om niet te weten dat er kinders zijn zonder vader. Djezus, loop niet zo te zeiken over 'je mag blij zijn dat je een vader hebt'
    Ik ben er zeker van dat jullie jullie ook zouden ergeren.


    -

    voor de zekerheid... ik zeg niet dat het niet vervelend is... maar om eerlijk te zijn kan ik het me niet voorstellen hoe het voelt sorry :X


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb geeneens een vader meer..


    -

    Maar dat neemt niet weg dat ik me niet aan zoiets erger of zo. (;
    Ik bedoel, ik kan die situatie niet voor me halen, maar als jíj het irritant vindt, praat er dan met je vader over, of negeer het. Dan is de lol ervan af.


    -

    Mijn vader heeft me laten vallen heeft me geslagen en misbruikt, ik hoef mijn vader neit meer, vuile junk dat hij is. Nu zoekt hij conctact met me. tsssk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Weet je, ik weet dat er mensen zonder vader zijn en ja, ik weet dat ik blij mag zijn dat ik een vader heb. Ik ben nou ook weer niet zo dom om niet te weten dat er kinders zijn zonder vader. Djezus, loop niet zo te zeiken over 'je mag blij zijn dat je een vader hebt'
    Ik ben er zeker van dat jullie jullie ook zouden ergeren.
    Het is en blijft een forum en dan mogen mensen open reacties en meningen geven natuurlijk. Als je daar niet tegen kunt kun je beter geen topic openen ^^.

    En ik kan je voorstellen dat je je daar aan ergert. Want hij denkt waarshcijnlijk serieus dat iedereen hem grappig vind en hem idd de hele tijd aankijkt ofzo. Misschien als je maar vaak genoeg zegt :'Je bent niet grappig..' Misschien wat hard, maar dan zal de boodschap naar verloop van tijd denk ik wel aankomen.. en zo niet, dan zul je er mee moeten leren leven ben ik bang o_O


    Wie du mir, so ich dir.