Er wordt wel eens gezaagt dat mensen niet reageren op topics, quizzen, foto's. Om hun te laten horen gaan ze dan een topics openen 'reageer nou toch eens!' Mag ik eens zeggen wat ik ervan vind? Mensen kunnen niet altijd reageren op elke quiz, elke foto, elk topic! Soms klikken we op een topic en als we dan beginnen met lezen ondervinden we dat het onderwerp ons niet aanstaat en dáárom reageren we niet, dat geld ook voor foto's, quizzen. Mensen zijn geen robots die overal hun stempel achterlaten.
'Mooi, reactie terug?' heb ik wel eens zien staan bij een foto, let me tell you dat je anders dit moet zeggen; 'yellow, ik ben zielig en omdat ik veel reacties terug wil, zet ik eventjes dat ik je mooi vind, maar eigenlijk ben je spuuglelijk.'
'Ik wou dat ik je kon helpen.' Sommigen mensen menen dit vanuit hun hart, andere bedoelen 'Ik laat eventjes medeleven tonen, dan ben ik er zo wel vanaf, want niemand die met een onbekende wilt praten over zijn/haar problemen.'
Ik denk dat jullie ondertussen al wel verstaan hebben wat ik bedoel(?) Vat het niet persoonlijk op, alhoewel enkelen dat wel moeten doen..
-