• Wie heeft die nog? ö

    Want ik zit met een vraag; Hoe kan je foto's van je gsm naar je computer zetten [/niet via Buetooth]? Weet iemand dat? ö


    x33.


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb lekker LG chocolate.

    Mn vriend wil die kopen, dus kan hem over een weekje vragen xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik heb een Samsung U600


    Innocence.

    Ik heb een Samsung U600


    Is dat niet de nieuwe of de oude versie van de Samsung J700? ö


    Listen to what we're not saying..

    Moet dat niet altijd via bluetooth?
    Ofwel kan het zijn dat je een kabeltje erbij krijgt, maar dat denk ik niet...


    Tanya is de beste.

    (...)

    Is dat niet de nieuwe of de oude versie van de Samsung J700? ö

    Ik denk dat het de nieuwe is.
    Ik kreeg er een kabeltje bij.


    Innocence.

    Ik heb dat (;
    Je doet dat via dat programma normaal tenzij je een geheugenkaart hebt, dan zet je die daarop en zet je je gsm op massaopslag en dan verbinden met pc. en dan kun je daarmeee werken als usb stick.

    Ik heb dat (;
    Je doet dat via dat programma normaal tenzij je een geheugenkaart hebt, dan zet je die daarop en zet je je gsm op massaopslag en dan verbinden met pc. en dan kun je daarmeee werken als usb stick.


    Ah, ok. Maar welk programma dan? ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Ah, ok. Maar welk programma dan? ö

    Dat zat bij die gsm. Samsung pc studio ofzo.

    Samsung D900 ;D Sorry XD kan je niet helpen. XD

    ik heb Samsung M300, dat ding heeft amper faciliteiten :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Met kabeltje, maar je moet eerst met een CD een programma instaleren waarin je dat kan doen :p


    -

    Met kabeltje, maar je moet eerst met een CD een programma instaleren waarin je dat kan doen :p


    Dat heb ik juist gedaan. Maar nu wilt het ding niet meer uit me laptop komen en kan ik dus nog niets. Met alles wat ik doe, loopt me laptop vast ><


    Listen to what we're not saying..

    kabeltje derin deze computer -> verwisselbare schijf G ->verplaatsen naar ->mijn documenten


    BAM!

    Als het goed is zit er een micro SD in en ik weet niet of je een cartreader heb in je pc maar dan kan je hem daar in doen.

    Zelf geprobeert met mijn Motorola Z8. De foto's van die telefoon van mij zijn echt geweldig!

    Anders via het kabeltje en dan moet je software installeren.


    In Italië tot en met 26 juli! :D