• Niet te geloven dat ik dit nog mag meemaken. Ik denk dat ik voor het eerst echt serieus iemand van internet in vertrouwen heb genomen en alles vertel. Ik heb geen idee hoe ze het doet, maar het voelt goed. Louisa, je bent echt geweldig! Bedankt <3
    Hebben jullie ook een praatmaatje hier op Q (A)?


    Life is hard and then we die

    Bwaa, niet echt iemand speciaal (x
    Maar goed voor jou ^^

    Ik had dat serieus nooit achter mezelf gezocht dus ja dit is wel ff speciaal voor me XD


    Life is hard and then we die

    Niemand x'D
    En zoals Insomniatic zegt; goed voor jou^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa, dummiepants is de naam.


    -

    hmm neee.. neit zo, ik wil wel eimand in vertrouwe nemen ofzo , die ahd ik eerst ookw el, madi sit niet mee rop quizlet denk ik.. maar uhm.. nee nu neit meer egt.

    Uhh.. ik ben hier net maar ShakeIt is my girl n_n xD


    I'm Better Than You..

    Nee, niet echt.
    Teminste als je davy niet mee telt, die kwam later op Quizlet en die ken ik al dus..^^


    Tears are crashing out of my eyes

    best wel verschillend eigenlijk. :$ maar ik vertel meer aan m'n vriendinnen in het echt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ik kan goed opschieten met Chiaar, Naan en Naoom. Want wij zijn gewoon 4 idioten samen. (:
    En aan Chiaar vertel ik eigenlijk het meest van hen. :}
    Maar mijn vriendinnen in het echt weten nog het meest van me, natuurlijk. Eigenlijk hangt het een beetje er vanaf.. Van het onderwerp dan. ^^

    best wel verschillend eigenlijk. :$ maar ik vertel meer aan m'n vriendinnen in het echt.
    Jaa weetik, maar er zijn dingen waar ik me mega erg voor schaam, en dan heb ik het niet over iets onbenulligs als seks ofzo ='D maar echt dingen die niet kunnen.


    Life is hard and then we die

    Nicky & BkXxX!^^ en nog andere lieverds hier op Quizlet!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn lieverds van Quizlet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, die heb ik zeker.
    KirstenSnaps, Amnesia en Coldplace kan ik altijd alles vertellen. Zij zijn mijn steun en toeverlaat. (:

    Camille, Renée, Charissa, Annelies. Madena. <3
    en nog veel meer.
    maar hún zijn echt, lieverds.

    Ja zeker

    SmilingFaces <3.


    Listen to what we're not saying..