Invisible betekent onzichtbaar.
ik wou eerst Reliable (betrouwbaar) of Precious(kostbaar) heten omdat ik die woorden ook echt prachten vond maar ik vond Invisible gewoon speciaal.
Mijn naam betekend Perfecte schuld maar eigenlijk zag ik de titels van 2 liedjes Perfect en Guilty en dat vond ik allebei wel cewle woorden maar Guilty kon niet want dat pas niet, dus uiteindelijk zo. Maar ik wil dus een nieuwe naam, maar kan hem niet veranderen.
We'll still love each other, forever and always. <3
ik wilde iets met random, omdat dat engels voor droogheid is. en rhythm omdat ik iets muziekerigs erin wilde. Daarbij klinkt het goed omdat het allebei met een R begint.
Mijn naam betekend Perfecte schuld maar eigenlijk zag ik de titels van 2 liedjes Perfect en Guilty en dat vond ik allebei wel cewle woorden maar Guilty kon niet want dat pas niet, dus uiteindelijk zo. Maar ik wil dus een nieuwe naam, maar kan hem niet veranderen.
Gheheh dat dcht ik ook, ik vervolg iedereen die em na doet^^ maar voor de laatse zes maanden is dat nog niet gebeurt dus^^ of wel ><
Ghehe, hééél stiekem wel (:
Nee hoor maar ik vind BILLSDICK ookal niet klinken ^^ mijn volgende naam wordt Reliable en die ben ik van plan om te behouden, en dan te denken dat ik Invisible nog maar 2dagen heb ><