• Je bent pas dood als iedereen je vergeten is.

    Verhaal dat zich de hele tijd afspeelt op de begraafplaats, waar een gesprek plaats vindt tussen een meisje dat geesten kan zien en een paar geesten. Ze komt verschillende geesten tegen, waarvan sommige helemaal doorkijkbaar zijn. ‘Iedereen is hem/haar dus bijna vergeten..’ als ze dan weg gaan, gaan ze voorgoed naar de hemel. Een verhaal, waar je in moet geloven.

    Wat vinden jullie, verder uitwerken?
    - het word een stand alone & best heftig.

    Uitwerken. Hij klinkt very orgineel :]
    Maar zorg alleen dat ik (ja, want ik wil hem gaan lezen xd) geen nachtmerrie's krijg XD

    DE TITEL ALLEEN AL.
    k vind m cewl


    The economy is suffering, let it DIE!

    Uitwerken. Hij klinkt very orgineel :]
    Maar zorg alleen dat ik (ja, want ik wil hem gaan lezen xd) geen nachtmerrie's krijg XD

    is goed, zal ik doen.

    Ja zeker doen. Voor zover ik weet is het een zeer orgineel idee. En het zal jou kennede zeer mooi uitgewerkt en geschreven worden. Hoe heftig ie ook is ik zal hem lezen, ik ben wel wat gewend.

    <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja zeker doen. Voor zover ik weet is het een zeer orgineel idee. En het zal jou kennede zeer mooi uitgewerkt en geschreven worden. Hoe heftig ie ook is ik zal hem lezen, ik ben wel wat gewend.

    <3

    Jij bent lief :4 en ik zal me best doen ;giggle;

    loveyou<3

    (...)
    Jij bent lief :4 en ik zal me best doen ;giggle;

    loveyou<3

    :]

    loveyoutoo


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zeker doen!!!
    Lijkt me super(H)
    Ik gaa hem maken als hij er is:Y)


    Live for something or die for nothing

    DOEN JOH@! lijkt me coowl


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Ik zeg doen, klinkt interessant =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Interessant.. zeker doen ;')


    a figment of your imagination

    bedoel je dit topic?
    Je moet het uitwerken.
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    bedoel je dit topic?
    Je moet het uitwerken.
    x

    Ja.
    iedereen vind het intresant, dus ik ga nu verder. :'D