• Morgen moet ik een formulier invullen met welke repetitie ik wil herkansen.
    maar ik zit echt in een dilemma. x]
    help. n_n
    ik kan duits herkansen, dat leer ik snel. gemiddeld sta ik daarvoor nu een 7.7 [maar zonder die onvoldoende een 9,8 en dan is mn gemiddelde beter]
    ik kan ook iets van frans herkansen, moeilijker om te leren en veel grammatica. als ik dat nogsteeds niet snap dinsdag haal ik niet ontzettend veel hoger ben ik bang. de vorige keer had ik niet erg goed geleerd dus de woorden zullen iig beter gaan, voor frans sta ik een 6,4
    ik kan ook iets van ak herkansen, daar had ik een 6,4 voor. klinkt misschien stom dat ik t dan wil herkansen maar mn gemiddelde is erdoor omlaag gegaan en t is een vak waar ik hoog op kan halen, verder heb ik daar alleen maar 8en en 9ens. gemiddeld sta ik nu een 7,1.
    ik kan ook wiskunde inhalen. alleen dat snap ik totaal niet, ga ik waarschijnlijk nooit snappen ook. het vervelende is dat we morgen de repetitie terugkrijgen. helaas krijgen wie die pas terug nádat je je herkansformulier hebt ingevult. voor mij is t rooster net verkeerd >_<
    dan weet ik dus niet wat ik fout gedaan heb en of ik dat nog ga snappen. voor wiskunde sta ik een 5,3.

    ik hoop dat jullie iets beter weten wat ik moet doen? ^^

    Wiskunde, dat heb je overal voor nodig.

    Wiskunde, dat heb je overal voor nodig.

    maar de kans dat ik daar hoger voor haal is niet echt groot, en als ik lager hebt telt t ook mee. ik dacht dus dat ik daarom misschien beter iets anders kon doen. x]

    Toch zou ik wiskunde doen, like, gewoon goed leren =]


    Candycorekid.

    1 onvoldoende mag toch? Dan zou ik duits doen, dan compenseer je daar die onvoldoende mee :D

    Wel GOOEE-HOED leren he dan :D

    Wiskunde,Je kan hulp vragen aan je ouders=>Of ze 't willen uit leggen


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wiskunde, dat heb je overal voor nodig.

    Ik zou wiskunde nemen.
    Heel hard leren, is de boodschap.

    Ik zou ook wiskunde nemen, daar heb je later ook nog veel aan ..


    Listen to what we're not saying..

    Ik zou wiskunde nemen.
    Ik heb zelf ook problemen met dat vak maar ik krijg nu bijles.. En je moet gewoon al die samenvattingen en terugblikken enzo van dat hoofdstuk doorkijken en sommen die je niet snapt opnieuw doen, en als je twijfelt of je het goed op de goede manier doet, kijk in het antwoordenboekje om te zien of je het antwoord hetzelfde hebt, dan weet je dat je het goed doet. En blijf oefenen, oefenen, oefenen, en vraag om hulp als je het niet snapt:Y) [ouders, leraren, broers/zussen, etc.]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.