• I don't know of dit oud nieuws is dus word niet pissig ofzo, ben namelijk niet meer zo vaak op Q.

    Vandaag is bij mij thuis het boek Nieuwe Maan binnengekomen [/vervolg op Twilight] en er komt nog een derde en vierde deel aan! Dus ook van de film ^^.
    Sorry als jullie dit al weten..
    xx.Confused.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    yap x]
    de boekenlijst heet zo (in het engels):
    1; twilight
    2; New moon
    3; Eclips
    4; Breaking Dawn
    & er komt ook nog een boek uit waarvan je twilight (het 1e boek) vanuit Edwards ogen ziet, of leest XD

    :]


    It's not the same without you.

    Fijn. ik ben niet zo vr Twihlight. :')
    in de klas daareentegen zijn ze er geobsedeert door. x3


    A. ikmisje.

    yap x]
    de boekenlijst heet zo (in het engels):
    1; twilight
    2; New moon
    3; Eclips
    4; Breaking Dawn
    & er komt ook nog een boek uit waarvan je twilight (het 1e boek) vanuit Edwards ogen ziet, of leest XD

    :]


    Op de site van Stefanie (de schrijfster) zei ze dat ze bezig was met het boek, maar dat het op de 1 of andere manier op internet was gekomen, en dat ze niet echt zoveel zin meer had om eraan verder te schrijven ^^ Dus volgens mij is het niet helemaal zeker dat het boek vanuit Edwards ogen ook werkelijk uitkomt.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Zo een dom mens die dat op internet heeft geschreven dan. Maar ja zoals de andere al zouden ;]


    I found myself in Wonderland.

    OMGGGGGGGGGGGGG :D
    I'm happy :D:D:D
    trouwens,
    ik heb de film al zo'n miljoen keer gezien en weet de helft van de tekst uit m'n hoofd.xD


    So far away..

    eeew de nederlandse versie van Breaking Dawn gaat Dageraad heten, WUT? :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    INderdaat,, wist ik al :]
    Ik zelf ben nu in Nieuwe maan beziug. :]
    en zelf heb ik gehoort, dat 1 van die laatste delen tegenvalt..

    Ik had Nieuwe Maan in 3 dagen uit 8D!


    I found myself in Wonderland.

    Mensen, iedereen zegt dat ze die film hier al miljoen keer hebben gezien maar waar downlauwden jullie die dan (goede kwalitiet , please)


    I found myself in Wonderland.

    Mensen, iedereen zegt dat ze die film hier al miljoen keer hebben gezien maar waar downlauwden jullie die dan (goede kwalitiet , please)

    UUh, i Don't Now.. Ik heb een hele liefe papa, die hem binnenkort voor mij gaat dowlode.. x']

    Wil je dan vragen aan die hele liefe papa waar hij hem heeft gedownlauwd?


    I found myself in Wonderland.

    Hmm, Jha hoor :] Alleen, moet hij het nog doen.. ><

    yap x]
    de boekenlijst heet zo (in het engels):
    1; twilight
    2; New moon
    3; Eclips
    4; Breaking Dawn
    & er komt ook nog een boek uit waarvan je twilight (het 1e boek) vanuit Edwards ogen ziet, of leest XD

    :]
    neeh die gaat ze normaal niet meer uitbrengen, wat wel jmmr is


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    But ik heb een vraag!
    Bij ons in de winkel ligt een dunner boekje van Twilight en een dikker exemplaar. Dat dikker is met die twee handen en een appel, is dát The new moon of gewoon Twilight? Cuz ik weet het niet en moet dat boek voor school lezen!

    Oud nieuws.
    De acteurs uit Twilight hebben ook al bevestigd dat ze de rol in New Moon ook op zich zullen nemen en New Moon zal november dit jaar in Amerika in de filmzalen verschijnen.
    Bij ons zal dit begin 2010 zijn en de vervolgfilms worden ook al gepland.
    De acteur die Jacob vertolkte in Twilight mocht oorspronkelijk niet meer in New Moon meespelen omdat hij er te mager en te ongespierd was om de rol van weerwolf Jacob op zich te nemen. Gelukkig is hij serieus gaan trainen en heeft hij nu enorm veel spieren zodat hij Jacob weer mag vertolken.