• mijn wiskunde leraar op school. ik kan niks goed doen in zijn ogen x_x en doe altijd alles verkeerd,moet nablijven enz. terwijl anderen uit mijn klas hetselfde hebben en die niks hoeven te doen :X en vandaag hadden we dus een les of kwadraten x_x en ik snapte dat dus helemaal en ik zei dus keihard ''Omg dit is zooo makkelijk'' en je had zijn kop moeten zien echt zo van : volgens mij is er iets fout gegaan met het drukken van het boek X_x

    en toen ging ie controleren wat ik had en toen had ik volgens hem het verkeerd gedaan terwijl de halve klas dat had en dat toen wel goed was :x


    We can only learn to love by loving.

    wtf. raar mens.


    Life is hard and then we die

    wtf. raar mens.
    ]
    Idd x_x

    en hij trekt een vriendin van mij voor.. heel erg. de halve klas had huiswerk neit gemaakt en die meosten nablijven en zij had het niet gedaan en zij mocht naar huis x_x


    We can only learn to love by loving.

    jeetje .__.


    I don't need words to feel those lips.

    moet je dat neit melde bij je mentor ofzo?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    moet je dat neit melde bij je mentor ofzo?


    Ja dat wil ik al een tijdje doen maar mijn mentoruur valt heel vaak uit en ook haar lesse enz...


    We can only learn to love by loving.

    daar heb k dus ook last van. :]

    jemig ik zou allang hem een fucking grote bek gegeven en daarna weggelopen deed ik ook bij me nederlands leraar


    love is dead and dead is love

    daar heb k dus ook last van. :]


    jeeh ben niet alleen

    @spprbitch
    souk mr niet doen x_x komk op de spijbellijst te staan en heb nou niet veel zin in nog meer nakomen op sgool enz.


    We can only learn to love by loving.

    Alle wiskundeleraars zijn blijkbaar raar. Onze wiskundeleraar is bijna net zo als de jouwe ><


    Listen to what we're not saying..

    Oh my satan!

    Waarom zijn alle wiskunde leraren zo dom? Sjeusus!


    In Italië tot en met 26 juli! :D