• bij ons op school altijd voorgetrokken.

    Neem nu deze vrijdag. Normaal hadden we een test, maar ik vroeg aan onze klastitu of hij niet verschoven kon worden omdat er iemand uit de familie was overleden. Onze klastitu vond het goed, maar toen trok een van die popu kinders haar mond open en begon te zeiken dat ze geen tijd had om te leren in het weekend. O.o Ik natuurlijk heel pissed op dat kind & de klastitu had gezien dat ik een gezicht trok [(A)]en geeft mij & alleen mij [/terwijl er nog waren die niet akkoord waren] een opmerking. --" Maar uiteindelijk heb ik toch nog me zin gekregen (A)

    Dit is like maar één voorbeeld. Dat gebeurt bij ons iedere dag. & Als ik dan me mond open doe, krijg ik meteen de heel klas op me dak. ><

    Is dat op jullie school ook zo?


    x33.


    Listen to what we're not saying..

    Ik ken 't.--'
    Vorig jaar zat er zo een kind bij mij in de klas, maar die vond zichzelf vooral heel belangrijk. Hadden we een klassenuitje. dag 1: kunnen 2 mensen niet. dag 2: kan alleen zij niet. dag 3: kunnen 2 mensen niet. Dus hadden we besloten dag 2, dan kon er maar een iemand niet.
    Begon ze helemaal te gillen dat het verzet moest worden naar een dag waar 2 andere mensen niet konden, omdat het voor veel mensen fijner was als zij erbij was.
    KOTSKOTS


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bij ons niet, bij ons is het allemaal huppelkut/popugastjes enjwz. Ben ik blij mee sorry :$ IK HEB NIETS TEGEN ALTOGASTJES OFZO. Maar anders al dat gepest enzo, en dat vind ik niet leuk enzo, want ik haat pesten, 8o|. Maarja, even voor de duidelijk: HET WAS NIET LULLIG BEDOEL, maar bij ons word niemand voorgetrokken dusja.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Dámn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken 't.--'
    Vorig jaar zat er zo een kind bij mij in de klas, maar die vond zichzelf vooral heel belangrijk. Hadden we een klassenuitje. dag 1: kunnen 2 mensen niet. dag 2: kan alleen zij niet. dag 3: kunnen 2 mensen niet. Dus hadden we besloten dag 2, dan kon er maar een iemand niet.
    Begon ze helemaal te gillen dat het verzet moest worden naar een dag waar 2 andere mensen niet konden, omdat het voor veel mensen fijner was als zij erbij was.
    KOTSKOTS


    Echt hea. --" Ik krijg het van zo mensen die denken dat zij het belangrijkste van de heel klas zijn en denken dat iedereen zich naar hen moeten schikken ><


    Listen to what we're not saying..

    Mijn leerkrachten hebben volgens mij de pest aan de popu dames uit mijn klas (:! Maar like; ik zit ook in zo'n super stomme klas vol bitchen enzo =='!
    Maar bij ons worden ze niet voortgetrokken ^^ (gelukkig maar ô.O!)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    Echt hea. --" Ik krijg het van zo mensen die denken dat zij het belangrijkste van de heel klas zijn en denken dat iedereen zich naar hen moeten schikken ><

    Idd. Maar gelukkig heeft dan ook echt iedereen een hekel aan dat kind, ook al is ze er zelf van overtuigd dat dat juist niet zo is. *ugheugheughe*


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neej ..
    bij ons word er afgesproken wanneer er een test word voorgesteld enzo, weet je ^^

    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ken 't.--'
    Vorig jaar zat er zo een kind bij mij in de klas, maar die vond zichzelf vooral heel belangrijk. Hadden we een klassenuitje. dag 1: kunnen 2 mensen niet. dag 2: kan alleen zij niet. dag 3: kunnen 2 mensen niet. Dus hadden we besloten dag 2, dan kon er maar een iemand niet.
    Begon ze helemaal te gillen dat het verzet moest worden naar een dag waar 2 andere mensen niet konden, omdat het voor veel mensen fijner was als zij erbij was.
    KOTSKOTS
    hard voor der

    hmm.. op mijn basisschool wel, maar op mijn nieuwe school heb ik het niet echt gemerkt.


    So far away..

    (...)hard voor der

    Ja, maar uiteindelijk had ze dus geregeld dat ze toch kon komen.
    'Wel zo gezellig.'
    tenminste, dat vond zij.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ja, maar uiteindelijk had ze dus geregeld dat ze toch kon komen.
    'Wel zo gezellig.'
    tenminste, dat vond zij.
    Dat is echt zo typisch =.=

    jaa :'D

    maar daar moet je gewoon sgijt aan hebben , altans dat doe ik tenminste xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    jaa :'D

    maar daar moet je gewoon sgijt aan hebben , altans dat doe ik tenminste xD



    Ik word er gek van >< Ik krijg telkens opmerkingen als ik wat zeg, en als zij hun mond opentrekken zouden sommige leerkrachten nog een heel lesuur aan hun besteden ><


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb haat aan Popu's. Ze zijn wel aardig, maar gewoon... Ze zijn bijna altijd de lievelingetjes van de docenten, trekken altijd hun aandacht.. enzovoort.
    En op de basisschool werd er altijd uit de populaire kinderen gekozen om iets te doen ofzo :S Daar had ik zón haat aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan hebben jullie denk ik ok een hekel aan mij..><
    Blijkbaar [ikwisthetnogniet] hoor ik tot de 'popu girls' van de school =-=. Nou~ echt ge-wel-dig maar niet heus..Mensen gaan meer op je letten en je krijgt opeens veel meer opmerkingen van leraren [hangt van af van welke goed of slecht] & bij ons op school is er zo'n groepje 'emo's' teminste zo noemen ze zich zelf en hebben helemaal de haat aan mij en mijn vriendinnen..sooow da's nice ^-^

    Pff stomme vooroordelen! Xx.


    LikeYourTheBestHoney..<33