• Hallo (:
    er zijn toch van die hartenlucht topics? Nou, waaronder deze ook. alleen van mij.
    Ik zit er helemaal doorheen, dus als ik bot/gemeen ofzo overkom dan moet je weten dat ik het niet zo meen.
    Ik weet ook niet waarvan, en hoe het zo opeens komt. en ik snap dat jullie me niet kunnen helpen, maar dat je het leest en gewoon een reactie achterlaat is al genoeg voor mij.
    Back to the point,
    Een meisje bij ons op school -waar ik een SA over aan het schrijven ben- die is 'arm'. die heeft niet te veel, en net genoeg. nou voel ik me lullig, want ik heb wel veel. en ik krijg het idee alsof iedereen mij negeerd. Ik heb een hekel aan mijn naam, en een (..) hekel aan mijn vaders. Echt, ik heb ruzie met ze. en ik hoef ze het liefst nooit meer te zien. maar dat was dat. er is nog veel meer. maar dat drop ik hier maar niet heen.
    Bedankt, enzo (:

ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    en wat dat meisje betreft, dat is wel erg sneu.. maar ik denk niet dat je daar iets aan kunt doen..
    sterkte!

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik hoop voor je dat je er gauw weer bovenop geraakt. (: Want zo is het heel niet leuk voor je. =o
    Het beste! x

Je hoeft je niet schuldig te voelen voor dat meisje. Waarschijnlijk weet ze niet beter. -zelfde situatie thuis-
    Dat van je vaders is klote.. Misschien moet je het eens uitpraten als jullie allemaal rustig zijn?
    Anyway, sterkte.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Dankje voor al die lieve reacties (:

Je moet je echt niet schuldig voelen tegenover dat meisje, het hoogste wat je voor haar kan doen is nekeer trakteren [op cafe ofzo :')], meer niet. Je kan haar moeilijk zodanig veel geld geven zodat jij niets meer hebt. En dat met je vaders, dat komt wel goed ;]
    X

Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

Mika,
    Hopelijk voel je je snel weer beter.
    Veel sterkte.
    xoxo

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Dankje wel, en morgen ga ik haar trakteren. (:

Meisje. met medelij zal je niks op schieten. Maar weetje dat met je vaders komt wel goed. Ze houden diep van binnen van je en jij van hun. En trakteer dat meisje eens. Zal ze vast waarderen. Laat zien dat je niet verwent bent!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.