• k rook nu sinds vrijdag..en k ging gister met een paar vriendinnen stiekum roken op school [/bij ons is roken namelijk verboden xD].. die dag hoorde k ook van een andere vriendin dat k rookte.. maar zij hadd dat van iemand anders gehoord maar ze mogt ut niet zeggen.. En vandaag zij iemand toen k achter msn zat: Blow jij? K zij zo van: k blow niet..hoe kom je daar bij? meisje:jaa k heb dat van me zusje gehoord..

    K dacht duss WTF wat is hier aan de hand.. k rook af en toe tegen de stress maar blowen,,EGT NOOIT!!:@(6) naa een tijdje ben k ook achter gekomen dat het ook nog me beste vriendin was die dat aan de hele school heeft door gelult!

    Wat moet k morge doen haar aan spreken of wat?

    Als je morgen naar school komt ga je naar haar toe en vraag rustig waarom ze dat zei, ga niet direct haar zitten uit te schelden want dat ga niet helpen haar rustig vragen? En zeg dat je dat niet leuk vond en daze maar tegen heel de school mag vertellen dat het niet waar is en zeg desnoods als ze zo gaat verder doen da je de vriendschap met haar wilt stoppen. En dat het haar keuze is of ze het gaat goed maken en nooit meer doen of dat ze zo verder gaat doen


    Veel sterkte!


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    zeker aanspreken. gewoon rustig praten, anders kom je er niet uit en krijg je waarschijnlijk nog ruzie ook. en dat is denk ik niet wat je wilt? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Práten, en praten.
    (:
    &wat de rest hier boven zegt.

    Praten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het beste is dat je er haar over aan spreekt. En haar mss een paar dagen negeren : By my is dat ook steeds we negeren elkaar en na een paar uur staan we weer samen te giechelen enz. dus ?! x3.


    A. ikmisje.