Kijk, gister ben ik nogal intiem geweest met mn lover& heb hem afgetrokken (spijt me als je hier niet tegenkunt)... Ik heb alleen voorvocht op mn handen gehad, hij heeft t verder afgemaakt. Mijn probleem is nu, ik was naakt toen hij klaarkwam:S Die avond kreeg ik vette buikpijn& heb da nog steeds een beetje last van:S
Mijn probleem is nu of ik misschien door da voorvocht of nadat hij klaarkwam zwanger ben geworden:S We hebben niet echt sexueel contact gehad, ma ik ben bang dat het per ongeluk toen ik mn broek& alles optrok dat het toen fout is gegaan! Ik doe aan de pil, zit nu nog in de 1e week, ma die was ik gisterochtend vergeten:S
Weet iemand wat er aan de hand is?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Wat heb ik...?
Wat heb ik...? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
11 jan 2009 - 10:20
0
11 jan 2009 - 11:12
0
Als je de pil gewoon op tijd slikt is er toch verder niks aan de hand?
En j kan voor de zekerheid gwoon een zwangerschapstest doen,m tenzij je dat niet wilt
..
suc611 jan 2009 - 11:18
0
ik heb geen flauw benul, sorry.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
11 jan 2009 - 15:03
0
je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen, maar als je geen sperma op je hebt gekregen is die kans heel klein [denk ik]
11 jan 2009 - 15:05
0
de kans dat je zwanger raakt van voorvocht is volgens mij heeel klein, je kan er wel een SOA van krijgen!
If you want me to listen, whisper...
11 jan 2009 - 15:08
0
je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen, maar als je geen sperma op je hebt gekregen is die kans heel klein [denk ik]
De kans lijkt mij ook best klein... En ook omdat je nu nog in de eerste week zit..
Maar de buikpijn kan ook van de spanning/angst komen. [omdat je denkt dat je misschien zwanger bent]
Ik denk dus van niet, maar voor de zekerheid kan je altijd een zwangerschapstest doen, ik ben namelijk ook geen deskundige
Remember the nights we drove around crazy, in love.