• Je ziet wel dat mensen de topics van ToHo of Twilight zat zijn.
    Maar waarom niet van die 'Maak hier je zinnetje!' topics? Daar word het forum ook mee overspoelt. Als ik het nu ff zo goed hem zijn er nu 3 van die topics 'actief'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar was al een Topic over, een klacht topic. van Unwritten, dacht ik.
    maar die Topics zijn vervelend. maar waar moeten we anders over lúllen?

    Dude ,, daar word ik ook moe van en ik heb gedreigt de volgende die son topic maakt neertesteken XD
    Alleen het sijn meestal oude topics die weer opnieuw omhoog worden geschopt en dan meestal allemaal tegelijk =.='


    Crack a bottle

    ECHT HE xP
    ik vind alle topics die over een bepaald onderwerp gaan en waar er meer dan 10 van zijn irritant
    die van Toho,Twilight en die van zinnetjes
    ookal vind ik twilight nog wel cool x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dude ,, daar word ik ook moe van en ik heb gedreigt de volgende die son topic maakt neertesteken XD
    Alleen het sijn meestal oude topics die weer opnieuw omhoog worden geschopt en dan meestal allemaal tegelijk =.='

    Idd. Vaak is er zo'n malloot die op ál die topics een reactie gaat zetten. Dan staan ze allemaal weer bovenaan =='


    Bored.

    Yeah I agree. Ik zat eens die topics te tellen en soms waren het er gewoon 6 op een rij, hoogstirritant.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maak je zinnetje topics zijn stom :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Idd. Kunnen die topics niet gewoon naar offtopic? Dan zijn we daar gewoon vanaf o-o


    Mew <3

    Ik houd van th(H)
    heb een twilight obsessie dus ..
    ik vind het niet erg

    maar kan begrijpen dat het voor andere wel irritant kan zijn


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    I love TH rn hb een twilight adiction, dus daar hb ik geen moeite mee. Maar die zin maak dingen hoogstens irri :P


    Tears are crashing out of my eyes

    ach, het maakt mij opzich niet zoveel uit? ik react op alle topics wel. twilight, toho of zinnetjes maken. i like it all. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    die vind ik egt vresleijk!

    ik maak ze NOOIT


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Idd. Kunnen die topics niet gewoon naar offtopic? Dan zijn we daar gewoon vanaf o-o


    egt hoowr!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik vind die zinnentopics echt zo irritant >_< (aan die van ToHo en Twilight erger ik me zoveel minder;))


    I am an idiot, I move.

    idd...langzaam beginnen ze me echt de keel uit te hangen, die maak-je-zin topics...th en twilight antwoord ik meestal wel op en irriteren me niet zoals die zin topics...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Misschien komt dit omdat die 'maak je zin-topics' toch wel onzin zijn om je tijd te verdoen, en TH&Twilight jullie meer interesseren.


    WANNA FUCK?!