• Mijn suggestie is om zo een aan/uit knop te kunnen krijgen voor bij die meldingen. En als dat niet kan dan dat je apart kunt aanduiden of je een email wil bij een reactie op je blog, foto of bij een nieuwe GB-bericht. Want nu staat dit samen.

    ik vat um niet..xD^^

    Ik weet dat er staat bij profiel dat er iets in je gastenboek is gezet, maar als je gaan mail meer wilt, kun je dat dan niet gwn bij mailinstelling aanduiden dat je dat niet meer wilt. Volgens mij blijft er nog wel steeds die melding bij je profiel staan, niet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ja beter zo


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vind het wel handig zo, maar het is altijd leuk als je zelf nog kunt beslissen of je het wilt of niet. (:

    Ik weet dat er staat bij profiel dat er iets in je gastenboek is gezet, maar als je gaan mail meer wilt, kun je dat dan niet gwn bij mailinstelling aanduiden dat je dat niet meer wilt. Volgens mij blijft er nog wel steeds die melding bij je profiel staan, niet?

    Gos, ik bedoel dat als je nu aanduid dat je geen email wil als je een gastenboekbericht hebt je ook geen mail krijgt bij een nieuwe reactie op je foto en blog.

    (...)
    Gos, ik bedoel dat als je nu aanduid dat je geen email wil als je een gastenboekbericht hebt je ook geen mail krijgt bij een nieuwe reactie op je foto en blog.


    idd irritant. *vorige bericht prongelijk verwijderd*
    nogmaals; goed idee =']

    Ah zo bedoel je, nog wel reactie op foto en blog. x]
    Nja, dan is het wel een tof idee, maar ik heb er eig geen last van.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik snap em, en ik vind het ook nog een goed idee. : D


    Some people make the world special just by being in it

    Ah zo bedoel je, nog wel reactie op foto en blog. x]
    Nja, dan is het wel een tof idee, maar ik heb er eig geen last van.

    aah...nu snap ik t..xD^^... ik vind het wel een leuk idee..maar heb daar ook geen last van..xD^^

    Nouja. Ik vond die mails altijd heel handig. Tot ik mijn email niet meer kon openen x'D Hahaha x'D Dus yeah. BLAME ON HOTMAIL! Of mijn pc. Ik vind t allemaal wel goed zo


    The economy is suffering, let it DIE!

    Daar dacht ik ook een tijdje aan. Een die melding heb je niks omdat je toch een bericht krijgt >.<
    Dus goed idee!


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo'n aan/uit knopje, netzoals die smilies?
    dan is het goed :'D

    Ik zal eens kijken of het mogelijk is om per soort melding (gb, blog, foto, etc) een optie te maken om het in of uit te zetten.


    Dit is mijn signature...

    ja melding voor foto reactie's zou wel handig zijn! =')

    en de rest van je idee ook ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.