Hebben jullie ook zo'n punt in je leven gehad dat het totaal mis ging? Dat je het écht even niet zag zitten.
Op mijn vierde scheidden mijn ouders. Op mijn zesde liet ik mijn school met al mijn vriendinnen in België achter om in Nederland een nieuw leven te starten.
Nooit heb ik problemen gehad. Tot mijn zesde niet. Toen ik in Nederland kwam ben ik gepest. Van groep 4 tot het tweede van het middelbaar.
Willen jullie ook een keer één moment van je leven overdoen? Zoja, welk moment zouden jullie over willen doen?
Ik het moment dat ik naar mijn school keek, mijn oude school, en dacht: "dat was het dan."
God, ik voel me zo slecht op dit moment. Ik heb echt álles achtergelaten. Van de zo veel vriendinnen die ik in België had, heb ik er nog met maar één contact. Met maar één! Ik zou zo graag willen dat ik nooit in Nederland was komen wonen. En ik weet dat ik een hele boel mooie dingen hier ook zou hebben opgegeven, maar ik mis het zo. Ik mis iedereen zo. Ik ben verdomme zó aangepast de laatste paar jaren.
Hé. En niet dat iemand het leest, maar het is toch fijn even mijn hart te luchten door het er even uit te schrijven.
rules don't stop me