• Hey tis vandaag ouderjaars avond dus zeker vuurwerk.

    Ik vraag me af wie er eigenlijk bang van is??? Ik ben daar bang van, jea ik ben een schijter >< Maar wie is er nog?? Anders ben ik de enige hier ='(

    Ik ken iemand die daar bang van is, maar dat komt omdat ze er niet echt goede ervaringen mee heefft gehad.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee hoor ik ben ook bang.

    Niet zo erg voor de knallen (tenminste niet als ze niet vergelijkbaar zijn met bomexplosies)
    maar voor t idee dat het fout kan gaan als je het afsteekt. Vingers bijv. O.O


    It's heavy but you are not the only one

    ik totaal niet!
    ik teminsten, tot me 9de was ik er doodbang voor.. ;]


    Dunno ><

    Nee hoor ik ben ook bang.

    Niet zo erg voor de knallen (tenminste niet als ze niet vergelijkbaar zijn met bomexplosies)
    maar voor t idee dat het fout kan gaan als je het afsteekt. Vingers bijv. O.O


    voor mij is datr de knallen want de chinese hebben allemaal zo van die rode bommen aan elkaar en dat knalt super hard en dan op het einde nog erger....Dan is er nog zo een gorte die uit elkaar knalt

    Ik ben al mijn hele leven bang voor vuurwerk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben als de doood voor vuurwerk (ik wil altijd het liefste dat het verboden is)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hmm nee ik ben er niet bang voor , Ik doe er al aan sinds mijn 7e ofzo.Misschien komt dat ook wel doordat ik heel veel jongens in de familie heb zitten.Patronen enzo n_n


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mijn hond? Haha, alle honder geloof ik wel. Ik houd niet super veel van vuurwerk, maar het is wel mooi. Ik vind het alleen onzinnig dat iedereen nú al vuurwerk afsteekt, je ziet er namelijk toch niets van. Vanavond is er niets meer te zien, want dat is het mistig. Héél erg mistig.

    ik OOK! maar ik heb de oplossing gevonden!: oordopjes! alleen die zien er heel eng uit als paddestoelen!xd
    maar ik ben altijd al bang van vuurwerk, trouwens ook van onweer en prikken.:$


    Als je maar een ananas hebt..

    ik ben er ok bang voor... maar k ga ok niet naar uiten of zo ik ge op men kamer zitten naar buiten kijken ^^ XD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben er niet bang voor, fzo.
    Maar 'k ben wel voorzichtig! (A)


    I know you're scared, when you can't breath.

    Ik ben niet bang voor vuurwerk, alleen maar dat er een ding op mijn hoofd terechtkomt >.<


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik hou er ook niet van, ik kreeg altijd al de rillingen van die dingen als ze te dichtbij kwamen, en een keer waaide het om in mijn vaders gezicht. :'D


    blame the bully.

    Mijn hond? Haha, alle honder geloof ik wel. Ik houd niet super veel van vuurwerk, maar het is wel mooi. Ik vind het alleen onzinnig dat iedereen nú al vuurwerk afsteekt, je ziet er namelijk toch niets van. Vanavond is er niets meer te zien, want dat is het mistig. Héél erg mistig.


    Mijn hond niet, die gaat alleen maar uit het raam zitten kijken om 12 uur... xD Dat beest is sowieso gestoord :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik ben er ok bang voor... maar k ga ok niet naar uiten of zo ik ge op men kamer zitten naar buiten kijken ^^ XD

    op je kamer? ga je het niet vieren met je famillie?


    Als je maar een ananas hebt..