• ^^ want ik las so'n berichtje op photobucket en nu moet ik iets kopieren en op 5 sites zetten anders gaat summer mij vermoorden.. en ik vind dat grappig xP :

ahha i like thissssssss sorry about this... when you are reading this dont stop or something bad will happen! My name is summer i am 15 years old i have blonde hair,many scars no nose or ears..i am dead.if you dont copy this just like from the ring, on 5 more sites.. or..i will appear one dark quiet night when your not expecting it by your bed with a knife and kill you. this is no joke something good will happen to you if uoi post this on 5 more pages

Whoehoe nog 4 sites of ik ga dood [/sarcasm]

We can only learn to love by loving.

Omgoooooooooooosh Ö
    She's a bitch :').

Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

Omgoooooooooooosh Ö
    She's a bitch :').

Jaa want nu ga ik dood op oudjaarsdag :l das ook niet leuk xD

Hmm.. als ik dat soort berichtjes zou geloven ben ik al verkracht en verdronken in een meer >.<

No growth of the heart is ever a waste

Hmm.. als ik dat soort berichtjes zou geloven ben ik al verkracht en verdronken in een meer >.<

Jha

Of dan zou[url][/url] er alang iemand mij in mijn slaap moeten vermoorden

Ik vind hetecht zielige mensen die deze dingen maken

Don’t waste your feelings and your hopes on love

whaha inderdaad!

i need you like a heart needs a beat.

We zouden hen eigenlijk met de dood moeten bedreigen maar ja, das weer jezelf verlagen naar hun niveau >.<
    en wettelijk niet toegestaan

No growth of the heart is ever a waste

ik krijg ook van dat ssort berichtjes, maar je hebt ook van die doorstuurmailtjes
    ik vind het grapig om telezen en ze worden steeds beter verzonne maar ik doe er nooit wat mee
    ik wacht nog op die ene persoon die me 5jaar gelede zou vermoorden

Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

juah ik krijg ook altijd van diej doorstuur mails enz...
    maar ik vind het echt iritant ik bedoel ik krijg er zo veel volgens mij ben ik al kwee niet hoeveel keer dood gegaan...

A Noble was Born in Chaos

Niet dood gaan!

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Zo een kreeg ik ook, van "Teddy", een dode kleuter!
    Echt ziekelijkxD

Als ik die berichtjes moet geloven was ik al 66 keer verongelukt.
    Had mijn ware liefde me al 30 keer moeten vragen.
    Was er al 20 keer iemands dier baar overleden.
    En was er al iemand uit mijn spiegel gekomen --'

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ja, en had ik nu 14 jaar ongeluk in kreeg ik een schuld van 50.000 euri ;']

http://ciinderella-.tumblr.com/

jup, ik ook nog 100x vermoord, met of zonder mijn ouders >_<

I am an idiot, I move.

whaah echt eh xP

maar ik vind die dingen gewoon altijd so komisch xD