• Dus er waren een paar Topics waarin stond van Maatje Maatje dit en Maatja Maatje dat en ik gaf hun nog gelijk ook, maar ik heb ontdekt dat het niet waar is.

    ik heb trouwens Topic over : 'Drolletje' gemaakt en dat gaat over... (lees maar)
    en tegen mijn verwachtingen in heb ik al 18 reactie's o0
    voor zover ik weet ben ik niet echt populairs ensoow dus mensen moeten erop gereageerd hebben uit zelf willen. of ben ik wel popu en klopt dit niet ? =3


    x.


    All was well.

    Ehm, ik snap je niet?


    Life is hard and then we die

    weetkveel of je populair bent. Boeit dat dan ?


    We can only learn to love by loving.

    Mensen reageren als ze zin hebben.
    En als het topic gezelligheid uitstraalt.
    Of om te kontlikken, natuurlijk. ><

    Ja dus er waren topics over dat mensen alleen reageren omdat de makers van de topics popu of mods zijn. bij mijn weten in ben ik dat niet en dus had ik een topic gemaakt van 'Drolletje' en toen ik daarstraks keek had ik 18 reactie's dus het klopt niet en nee Fighter dat boeit niet het is gewoon om te zien of het wel juist is wat ik beweer.


    All was well.

    Daar ben ik het inderdaad ook niet mee eens. Het gaat erom of het topic interessant is en of het topic meerdere mensen op quizlet aangaat, dan word er veel gereageerd. Als het over iets gaat waar maar weinig mensen iets over weten, tja, dan is het logisch dat er maar weinig gereageerd word.


    Life is hard and then we die

    Voila PUKKELxDING Have Spoken


    All was well.

    Ik zie je wel vaak dus ik vind je like best popi jopi toch x3


    Daar ben ik het inderdaad ook niet mee eens. Het gaat erom of het topic interessant is en of het topic meerdere mensen op quizlet aangaat, dan word er veel gereageerd. Als het over iets gaat waar maar weinig mensen iets over weten, tja, dan is het logisch dat er maar weinig gereageerd word.


    Dat valt nog wel mee hoor..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Daar ben ik het inderdaad ook niet mee eens. Het gaat erom of het topic interessant is en of het topic meerdere mensen op quizlet aangaat, dan word er veel gereageerd. Als het over iets gaat waar maar weinig mensen iets over weten, tja, dan is het logisch dat er maar weinig gereageerd word.

    maar asl Like,, en popu Kind, Een topic over Laat ik zegen, Nagelak opent, dat ze die gekogt heeft ufzoo. weet i het. is het heeeel intresant. maar like, Ik zoon topic. is het opeens niet intresant meer. like wat is het versgil. ja juist Niks, like behalfen de User.. en dat blijk voor somige onder ons, heel belangrijk te zijn.
    Turlijk, het is niet altijd zoo!!


    Dunno ><

    Ik zie je wel vaak dus ik vind je like best popi jopi toch x3




    ik ben niet popi jopi en ik haat het als mensen dat zeggen maar het klopt dus niet wat ik seg want ik ben volgens jou popi :3 You Get It ?


    All was well.

    (...)
    maar asl Like,, en popu Kind, Een topic over Laat ik zegen, Nagelak opent, dat ze die gekogt heeft ufzoo. weet i het. is het heeeel intresant. maar like, Ik zoon topic. is het opeens niet intresant meer. like wat is het versgil. ja juist Niks, like behalfen de User.. en dat blijk voor somige onder ons, heel belangrijk te zijn.
    Turlijk, het is niet altijd zoo!!
    Daar ben ik het niet mee eens. Kijk, als je vriendin een topic erover opent dan gaat het jou ook aan, omdat het een vriendin van je is. Maar als een volslagen vreemde erover begint, tja, dan gaat het je meestal niet zo veel aan en weet je ook eigenlijk niet echt iets te zeggen. Dus reageer je maar niet.


    Life is hard and then we die

    Slotje.
    Goddamnit =='


    Bored.