• Ik kan bepaalde huizen niet kopen bij Sims,,
    maar,, ik heb dn w8woord, maar als je dt dn wilt verhogen, moet je eerst een huis kopen, kan je ook verhuizen? en hoe ?

    XxX TnQ

    THIS WEL SIMS 1 ;)


    --

    Als je wilt verhuizen ga je eerst naar de buurt.
    Dan staat links onder op die blauwe balk met al die families een icoontje en als je je muis daarop laat staan zie je: 'Sims verhuizen' (of zoiets).
    Dan klik je daarop en vervolgens op het huis van de familie die je uit hun huis wilt hebben.
    Vervolgens komt die familie op de blauwe balk te staan. Die selecteer je en dan klik je op een leuk huis om ze erheen te verhuizen. :)


    I clicked my heels and wished for you.

    ge kunt verhuizen dan moet je eerst een krant hebben en dan moet je kijken naar huis zoeken en dan moet je naar de buurt gaan en als je dan een andere familie wilt maken gaat die familie daar ergens bijstaan moet je daarop klikken en op een huis dat je kunt kopen.


    Lost in your eyes.

    Je zet de men sen uit het huis met dat icoontje van dat autoding en dan klik je op het huis, dan komt er eerst Sims uit huis zetten? en daarna Huis slopen ofzo. En daarna kan je ze ergens anders laten wonen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ga in een huis wonen die je kant betalen. Gebruik de code Rosebud;!;!1. (;! zo vaak als je wilt) totdat je genoeg geld hebt. Sla je spel op en ga terug naar de Buurt. Zet je familie het huis uit en zet ze dan weer in een nieuw huis die je wou ;)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ga in een huis wonen die je kant betalen. Gebruik de code Rosebud;!;!1. (;! zo vaak als je wilt) totdat je genoeg geld hebt. Sla je spel op en ga terug naar de Buurt. Zet je familie het huis uit en zet ze dan weer in een nieuw huis die je wou ;)

    Bij Sims 2 was het toch 'motherlode'?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Bij Sims 2 was het toch 'motherlode'?
    Ja maar zij heeft Sims 1. Staat in haar bericht en ik ken haar :Y). Maar bij Sims 2 is het idd Motherlode ^_^


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Ja maar zij heeft Sims 1. Staat in haar bericht en ik ken haar :Y). Maar bij Sims 2 is het idd Motherlode ^_^


    LIEFIEJJJ

    Ik ken jouw ook ^^
    En een Happy 2009 ng he?? (K)


    --