• Haaii kidzz ^-^
    Nou ik kom hier ff iets zeggen over mijn grote soms irritante zus die mij een metamorfose wil geven --'
    '
    Njhaa kijk. Ze zeurt aan mijn kop van: 'Jhaa ik ga jouw er vrouwelijker laten uitzien. Mooiere kleding, beetje make-up en zo van die dingen.' Ik heb haar al honderd misschien tweehonderd keer gezegd dat ik me goed voel zoals ik ben en tóch blijft ze zeuren. En weetje wat ze vandaag tegen me zei? Het volgende: 'Annelies je bent écht net depressief i mean je zit áltijd aan de computer en maakt geen vrienden.' Ik antwoord erop dat zij sociaal is en ik associaal ben en dat ik helemaal niet depri ben maar dat ik gewoon zo mezelf ben. Alright, ik weet dat ze het doet omdat ze me graag ziet als zus maar als ik honderden keren zeg dat ik dat allemaal niet nodig heb en ze tóch verder zeurt dan is dat héél irritant enzoo.
    Iemand tips ofsoo?
    xoxo'

    Doe je kamer op slot ? x3.


    A. ikmisje.

    Een vriendin van mij wil van mij een cybergothic maken.

    Doe je kamer op slot ? x3.


    Huh? k heb ten eerste geen sleutel van mijn kamer [/rottig >,<] EN dan kan ze toch doorzeuren als'k mijn kamer uitkom?

    Een vriendin van mij wil van mij een cybergothic maken.


    Omg --' mijn zus wil mij dus zo'n kind maken dat helemaal mee is met de mode enzoo >,<

    (...)

    Huh? k heb ten eerste geen sleutel van mijn kamer [/rottig >,<] EN dan kan ze toch doorzeuren als'k mijn kamer uitkom?


    Oordopjes ? ^^


    A. ikmisje.

    Wel, dreig dat als zij jou een metamorfose geeft jij haar een metamorfose geeft.

    (...)

    Omg --' mijn zus wil mij dus zo'n kind maken dat helemaal mee is met de mode enzoo >,<

    Niets mis mee, denk ik zo. Maar als jij je goed voelt zoals je bent, bedank haar dan vriendelijk.
    Ze wil gewoon goed voor je doen. En zoals Enya zegt, maak een deal. Zij geeft jou een metamorfose en jij haar.
    Wedden dat ze afhaakt? :'D

    Ok dát ga ik dus doen ^-^ En Prodigy, ik weet wel dat ze goed wil doen maar het is wel irritant dat ze zo een heel jaar door zeurt.
    But ik denkn dat'k straks als ze thuiskomt die deal wel ga make 8D

    Ok dát ga ik dus doen ^-^ En Prodigy, ik weet wel dat ze goed wil doen maar het is wel irritant dat ze zo een heel jaar door zeurt.
    But ik denkn dat'k straks als ze thuiskomt die deal wel ga make 8D

    Ja, dat is inderdaad wel irritant.
    Succes. :'D

    Uuh. Of Je laat haar even Proberen, laat maar zeggen met een klein beginsel. Bv; Mascara.
    Als jij je daarbij prettig voelt gaat zij blij zijn, en jij ook.
    Als je het geprobeert hebt, en je vindt het toch maar niets... Dan kan je het er terug afdoen.
    Je hebt geprobeert, dus zal je zus je ook laten.
    Maar, het is maar een voorstel. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Arme schat.-ligt stiekem plat-

    =D
    xoxo"


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Mijn stiefzus zit ook altijd aan mijn hoofd te zeuren -.- echt heel irritant

    ik heb het gewoon leren te negeren x]

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n