• Hallo beste mensen

    Sinds de oproep die we om ongeveer 10:34 hebben uitgezonden hebben jullie massaal gestemd! Dank U iedereen.. sommige zullen de uitkomst niet smaken maar sommige juist wel! Eerst bleek Breakout te winnen maar omdat dat qua orginaliteit niet zo goed is hebben we minus 20 punten van Breakout afgetrokken ( het album van Miley is Breakout genoemd )Daardoor is Burn Panda gwn... Bedankt voor al jullie stemmen en berichten.. echt waar bedankt! Wat jullie van de naam vinden kunnen jullie hieronder bespreken! Maar niet te grof over de naam.. het was erg nipt tussen Breakout en Burn Panda

    Burn Panda: 314,5 punten

    Breakout: 307 punten

    Hoop dat jullie niet te boos zijn omdat het niet Breakout is geworden maar alle bandleden wouden ook wel liever Burn Panda en jullie hebben mee beslist! Dank U
    trouwens als jullie een betere naam weten zet het daan in een reactie.. we zijn nog niet helemaal zeker dat we die vraag doen
    Groetjes Waldo en Daan


    Take my hand tonight

    Eigenlijk waren alle namen kut --'[/sorry] Maar weetje Burn Panda is een baby naam het slaat nergens op: ''Ja ik ben fan van Brand Panda.'' staat er letterlijk breakout klinkt gewoon het best ookal is het ook afgezaagd.

    [/mening]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Decoy; Burn Panda betekend niet 'Geboren panda' maar 'Brand, panda!' Nog erger.


    Bored.

    @ Decoy; Burn Panda betekend niet 'Geboren panda' maar 'Brand, panda!' Nog erger.

    Thanks maar mijn engelse lerares zei een keer dat burn geboren betekende :'D Slim is ze wel n_n Maar het is inderdaad nog erger. En het doet me denken aan Kungfu panda --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Thanks maar mijn engelse lerares zei een keer dat burn geboren betekende :'D Slim is ze wel n_n Maar het is inderdaad nog erger. En het doet me denken aan Kungfu panda --'

    ze zei zeker; BORN dat geboren..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    ze zei zeker; BORN dat geboren..

    Nee ze zei burn ze zette het zelfs op het bord :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Thanks maar mijn engelse lerares zei een keer dat burn geboren betekende :'D Slim is ze wel n_n Maar het is inderdaad nog erger. En het doet me denken aan Kungfu panda --'

    Het leek ons gewoon een coole naam.. er komt burn in voor dat is brand en panda.. de naam komt van een site waar je band namen kon kiezen. maar ik vond het goed en andere hebben ook gestemt! zij vonden het ook goed hé


    Take my hand tonight

    (...)
    Thanks maar mijn engelse lerares zei een keer dat burn geboren betekende :'D Slim is ze wel n_n Maar het is inderdaad nog erger. En het doet me denken aan Kungfu panda --'


    Ahaha idd XP


    Life Is A Bitch..<3

    (...)
    Nee ze zei burn ze zette het zelfs op het bord :'D

    Dan kan ze zelf geen Engels. Burn is branden. Born is geboren.


    Bored.

    (...)
    Dan kan ze zelf geen Engels. Burn is branden. Born is geboren.

    Ja, maar ja ze is wel aardig de rest zijn allemaal heksen. --' Naja ik ga voortaan eerst alles nakijken voordat ik dingen van haar over neem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Het leek ons gewoon een coole naam.. er komt burn in voor dat is brand en panda.. de naam komt van een site waar je band namen kon kiezen. maar ik vond het goed en andere hebben ook gestemt! zij vonden het ook goed hé

    Mmmm.. geef mij die site eens?
    Maar even serieus brand, panda is toch zielig? Burn hell. doe dat dan ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mmmm.. geef mij die site eens?
    Maar even serieus brand, panda is toch zielig? Burn hell. doe dat dan ofzo?

    nee! want we zijn geen metal band. maar pop/rock! En het is onze naam... zie het ' Brandende Panda! ' Das toch cool.. Tokio Hotel trekt toch ook niet op veel


    Take my hand tonight

    (...)
    nee! want we zijn geen metal band. maar pop/rock! En het is onze naam... zie het ' Brandende Panda! ' Das toch cool.. Tokio Hotel trekt toch ook niet op veel

    Kom op! Ik vind Tokio Hotel niet eens leuk --' Maar het slaat op meer het is iets wat ze hebben samen gesteld uit dingen die iets met hun te maken hebben! En een pop/rock band is toch ook niks voor de nam Burn Panda?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    nee! want we zijn geen metal band. maar pop/rock! En het is onze naam... zie het ' Brandende Panda! ' Das toch cool.. Tokio Hotel trekt toch ook niet op veel

    Brandende Panda = Burning panda. Niet Burn panda.Dat is pure dierenmishandeling. En dat is niet cool =='


    Bored.

    (...)
    Brandende Panda = Burning panda. Niet Burn panda.Dat is pure dierenmishandeling. En dat is niet cool =='

    I agree!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha :P eigelijk wel he