• Mika,
    i love you forever.
    27'12'08 A real friendship.
    loves, Renée.


    http://www.quizlet.nl/quiz/261401/twee-totaal-andere-personen-een-vriendschap-voor-altijd-standalone/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, makkelijk hè. Een reactie plaatsen om je topic omhoog te schoppen en hem daarna te verwijderen.


    Bored.

    Ja, makkelijk hè. Een reactie plaatsen om je topic omhoog te schoppen en hem daarna te verwijderen.

    Ja i know ;)
    But ik wauw op preview drukken en ik drukte perongeluk op verzenden ;o en aangezien het gewoon nutteloos was typte ik het voor de fun dus verwijderde ik het.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja i know ;)
    But ik wauw op preview drukken en ik drukte perongeluk op verzenden ;o en aangezien het gewoon nutteloos was typte ik het voor de fun dus verwijderde ik het.

    Whaha, oké dan.


    Bored.

    (...)
    Whaha, oké dan.
    Ik weet dat ik dom ben maar mijn muis begeeft het de laatste tijd nogal vaak en toen gebeurde dat o_x'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mooie stand alone ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    mooie stand alone ;)

    Thanks :'D
    Ik krijg alleen jammer genoeg geen reacties, gelukkig op al mijn andere wel X'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Thanks :'D
    Ik krijg alleen jammer genoeg geen reacties, gelukkig op al mijn andere wel X'D

    ik dnek zelf, omdat hij voor een bepaalde persoon is. Like zo komt het over.
    like, ik ga hem makne ;)


    Dunno ><

    (...)
    ik dnek zelf, omdat hij voor een bepaalde persoon is. Like zo komt het over.
    like, ik ga hem makne ;)

    Ja oké maar dan kunnen ze best een reactie plaatsen toch?

    mening XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja oke, heb je wel gelijk in, maar het is tog iets voor haar. en dat vind ik persoondelijk... dus niet voor andere..
    like, ik vind hem mooi ;)


    Dunno ><

    ja oke, heb je wel gelijk in, maar het is tog iets voor haar. en dat vind ik persoondelijk... dus niet voor andere..
    like, ik vind hem mooi ;)
    Haha thansk hunni :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.