• er is een jongen uit mijn klas... laten we hem hier mr Jantje noemen. Ik vertel Jantje niet zoveel over mezelf maar hij weet bijna alles van me. hij weet dat ik het haat als mensen me gothic noemen,hij weet dat ik rokjes haat net zoals verkering. en dat alles zonder het gehoord te hebben.. o.o en nu segt iedereen dat wij bij elkaar passen en dat vindk stom ;l wnt hijs aardig en leuk enz. maar vriendje-vriendinnetje met hem zijn hoeft ook niet.. wnt dan krijg ik oorlog in mijn klas met mijn vriendinnen wnt die vinden hem ook leuk en ze geloven allemaal dat ik hem helemaal fantastisch vind omdat ik altijd met hem klier..

    kan ik er wat aan doen dat jongen cooler zijn dan kleine zeur trutjes ?


    We can only learn to love by loving.

    misschien heeft hij aan mensen dingen over jou gevraagd!^^ Maar dat heb ik ook met een jongen(ik ken die al van af groep1) En wij zijn ook best closs,gaat iedereen je al koppelen!AARGG--'kan ik zo NIET tegen!maar ik zou niet weten hoe ik je kan helpen!Sorry!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^^ ik ken hem pas een half jaar fseu.. sinds ik in mijn nieuwe klas zit en die dingen heb ik ook niet aan anderen uit mijn klas verteld hoar o.o


    We can only learn to love by loving.

    ^^ ik ken hem pas een half jaar fseu.. sinds ik in mijn nieuwe klas zit en die dingen heb ik ook niet aan anderen uit mijn klas verteld hoar o.o

    misschien vroeg hij het aan je vrienden uit je andere klas?^^ Of hij kan gewoon goed gokken:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zo iets heb ik ook. Een jongen bij mij in de klas zit altijd naast me of voor me of achter me en we praten en klieren de hele tijd met elkaar en tegen andere maar opeens zij zo'n huppelkut: JULLIE PASSEN ECHT BIJ ELKAAR!' Ik dacht zo: Oh My god,nooit aangedacht want hij is 1 van mijn beste vrienden! En nu zitten mensen nog steeds te zeuren dat we bij elkaar passen maar we negeren het.

    (...)
    misschien vroeg hij het aan je vrienden uit je andere klas?^^ Of hij kan gewoon goed gokken:P

    xX


    dat is er mr 1 en mijn grootste haat is er ook mr die weet nix vn mij..

    en die ene die weet ook niet alles vn me.. dus hij moet goed kunnen gokken denk ik dna ?


    We can only learn to love by loving.

    Zo iets heb ik ook. Een jongen bij mij in de klas zit altijd naast me of voor me of achter me en we praten en klieren de hele tijd met elkaar en tegen andere amar oppeens zij zo'n huppelkut: JULLIE PASSEN ECHT BIJ ELKAAR!' Ik dacht zo: Oh My god,nooit aangedacht want hij is 1 van mijn beste vrienden! En nu zitten mensen nogsteeds te zeueren dat we bij elkaar paasen maar we negeren het.


    whaha xD ik ging 1 x roepen toen ze dat seiden ''JA MAN IK BEN HELEMAAL GEK OP HEM SNPA DAT DAN HIJS SOO GEIL ENZO DUS KSST LAAT ME LEKKER VERLIEFD ZIJN'' met zo'n sarcastische kop xD en toen moest iedereen lachen en toen was ik gek vlgens iedereen mr da wistk al xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha xD ik ging 1 x roepen toen ze dat seiden ''JA MAN IK BEN HELEMAAL GEK OP HEM SNPA DAT DAN HIJS SOO GEIL ENZO DUS KSST LAAT ME LEKKER VERLIEFD ZIJN'' met zo'n sarcastische kop xD en toen moest iedereen lachen en toen was ik gek vlgens iedereen mr da wistk al xD

    Lowl. Naja maar ik kan het zo-ie-zo soms wa beter met jongens vinden dan met meiden. De meiden op mijn school roddelen,verraden en nog het allermeest: OVERLOPERS,Als je bijvoorbeeld een keer alleen loopt met zo'n huppelkut dan rent ze gelijk weg naar de andere wanbt stel je voor dat ze haar alleen zien lopen? >.<

    Maar die jongen uit mijn klas is wel verliefd op mij. Maar ik dus niet op hem. We zijn gewoon vrienden maar mensen denken dat als hij op mij is dat ik dan ook verliefd op hem MOET worden,maar ik ben niet verliefd..wel verliefd maar niet op hem!