Als Aïsha McDean wordt aangenomen op Easton High, één van de beste scholen van de Verenigde Staten, gaat haar wens in vervulling. Eindelijk kan ze weg uit Curston, het dorpje waar ze is opgegroeid. Weg van haar acoholistische vader, weg van de rotschool waar ze de afgelopen jaren heeft rondgelopen.
Eenmaal op Easton aangekomen blijkt de ze te moeten knokken om niet weggestuurd te worden vawege haar cijfers die al van begin af aan niet erg hoog zijn geweest. Maar dat is niet haar enige zorg.. Aïsha is vastbesloten om bij de Killian Girls te horen, de populairste meiden van Easton, kosten wat het kost. Terwijl ze met moeite haar eigen geheimen verborgen probeert te houden, komt ze er stukje bij beetje achter dat de Killian Girls niet altijd eerlijk zijn over hun leven. Zullen deze geheimen ontrafeld worden? En zal Aïsha ooit een échte Killian Girl worden?
Oké, dit is een idee voor mijn eerste serie hier op Quizlet. En nee, orgineel is hij niet. Toch wil ik graag jullie mening weten.
Oh, en als iemand nog een leuke titel of een alternatief op Killian Girls (ik ben nog niet helemaal tevreden over die naam) hoor ik het graag. [a]
Xx.