Ik wil misschien dingetjes verkopen via internet, alleen vroeg ik me af: wat zouden jullie graag in een webshop willen zien(T-shirts, haarspelden)?
-
25 dec 2008 - 18:5225 dec 2008 - 18:53
Vanalles van muziek & films. =] Beroemdheden enzo.
Ik wil heel graag een winkeltje in de buurt waar ze dingen hebben van artiesten en films. Maarja, Blerick heeft dat niet, Blerick heeft niks.I live for the applause, you will die for it.
25 dec 2008 - 18:55Vanalles van muziek & films. =] Beroemdheden enzo.
ik denk dat dat te duur gaat worden(helaas)
Ik wil heel graag een winkeltje in de buurt waar ze dingen hebben van artiesten en films. Maarja, Blerick heeft dat niet, Blerick heeft niks.25 dec 2008 - 18:57T-shirts die door kath gemaakt/ontworpen zijn
Haarspeldjes
SierradenWe can only learn to love by loving.
25 dec 2008 - 19:02T-shirts die door kath gemaakt/ontworpen zijn
Oki, dat ga ik ff opschrijven :]
Haarspeldjes
Sierraden25 dec 2008 - 19:04(...)Oki, dat ga ik ff opschrijven :]
whoeheo
en ik wil bea sgoenen [/die vind ik leuk ]
en/of stickers ?? fseu ? of handmade knuffeltjes enz. xDvan die coole hebbedingetjesWe can only learn to love by loving.
25 dec 2008 - 19:06T-shirts of trui's van bands ? ^^
En zo van die leuke lenzen die je ook in de large vindt :'). dat je ogen precies sterretjes zijn ofzo ;p. En felle nagellak
Of gewoon mss make-up in het algemeenLife is a fashionshow, the street is our catwalk.
25 dec 2008 - 19:08(...)
stickers is ook een leuk idee :]
whoeheo
en ik wil bea sgoenen [/die vind ik leuk ]
en/of stickers ?? fseu ? of handmade knuffeltjes enz. xDvan die coole hebbedingetjes25 dec 2008 - 19:08T-shirts of trui's van bands ? ^^
En zo van die leuke lenzen die je ook in de large vindt :'). dat je ogen precies sterretjes zijn ofzo ;p. En felle nagellak
Of gewoon mss make-up in het algemeen
JIJ BENT BIJNA NOG GENIALER DAN IK
en gekleurde veters ! en buttons
en en en .. *denkt na*
Sweetbandjes!We can only learn to love by loving.
25 dec 2008 - 19:11Ik ga klein beginnen: ik ga beginnen met buttons en haarspelden te verkopen. Als dat goed loopt ga ik ook Sang pushen om ontwerpen voor T-shirts te maken en ga zo maar door :]
25 dec 2008 - 19:17Ik ga klein beginnen: ik ga beginnen met buttons en haarspelden te verkopen. Als dat goed loopt ga ik ook Sang pushen om ontwerpen voor T-shirts te maken en ga zo maar door :]
whoehoe en hoe ga je shop noemen denk je ? en als ie er is wilk een linkje dan gak stuff bestellen xdWe can only learn to love by loving.
25 dec 2008 - 19:18Would you say the website or something else of your Webshop? =] Or how does it works?
I live for the applause, you will die for it.
25 dec 2008 - 19:23(...)
Het is een webshop van mijn avatarsite. Dan kan je avatars bijv. op buttons bestellen enz. Maar er komen ook andere designs. Ik ga eerst nog dingen uitrekenen en met een paar vriendinnen bespreken(en ofcourse mijn ouders)
whoehoe en hoe ga je shop noemen denk je ? en als ie er is wilk een linkje dan gak stuff bestellen xd25 dec 2008 - 19:30Over die dingen van beroemdheden hè..
Je kan ook boekenleggers van hun maken en natuurlijk die buttons n.n
Maar je kan ook zelf mooie foto's maken en die als posters af laten drukken en ter beschikking stellen:Y)If I die young, send me away with the words of a lovesong.