• Pesten,Het is een woord van 6 letters.Maar het kan iemand zo'n pijn doen.Waarom, Is de vraag..Waarom wordt iemand in hemelsnaam gepest?Pesters zijn meestal zelf heel erg onzeker,Ze willen het verbergen dus maken ze andere kinderen maar belachelijk.Het klinkt zo simpel 'pesten' Ja wat houdt dat nou eigenlijk in?Iemand kan er levenslang last van hebben,Ookal is hij of zij maar een jaartje gepest,Het doet je zo'n pijn.Je vergeet het nooit!Je zal de pijn altijd bij je dragen.Ookal doe je alsof.Er zijn ook mensen die het proberen te vergeten door te automutileren.Like,Wie is er hier wel eens gepest? Of wordt nog steeds gepest..? En hoe denk je erover?Ookal ben ik zelf nooit gepest..Ik vind het zo zielig voor mensen die wel gepest worden Likee , Bij mij op school was er altijd zo'n emo meisje..Ze werd altijd gepest enzoo. Njah ik was gwn even nieuwsgierig ;$

Pictures fade away, but memories are forever

kben het enigstee emo meisje bij mij op sgool.
    Ieddereen kent mij ook als het emo meisje,
    Kword wel een uitgescholde of mijn tas word leeg gegooit.
    Maar dasn komen lievee vriendee die helepn..
    tis wel eens irritant maar tog blijft en hoort het bij het leven.
    Iedereen pest vind ik.
    Ook al is het iets kleins ,Iedereen !!

kben het enigstee emo meisje bij mij op sgool.
    Ieddereen kent mij ook als het emo meisje,
    Kword wel een uitgescholde of mijn tas word leeg gegooit.
    Maar dasn komen lievee vriendee die helepn..
    tis wel eens irritant maar tog blijft en hoort het bij het leven.
    Iedereen pest vind ik.
    Ook al is het iets kleins ,Iedereen !!

Wajow,Dat is echt kut weetje , Bij mij op school wordt het wel geaccepteerd ,althans door de meeste mensen wel,Maar er zitten natuurlijk wel types tussen die het grappig vinden om iemand van de trap af te duwen >.< Ik ben zelf eigenlijk helemaal geen emo ofzo x3 ik heb niets tegen de stijl ik bewonder het zelfs ^^ Maar ik vind streetstyle toch net iets meer mijn eigen ding ;P dat vinden ze raar aan mij xD ik vind eminem , tokio hotel , al die shit goed terwijl het helemaal geen goede combi is xD

Pictures fade away, but memories are forever

(...)
    Wajow,Dat is echt kut weetje , Bij mij op school wordt het wel geaccepteerd ,althans door de meeste mensen wel,Maar er zitten natuurlijk wel types tussen die het grappig vinden om iemand van de trap af te duwen >.< Ik ben zelf eigenlijk helemaal geen emo ofzo x3 ik heb niets tegen de stijl ik bewonder het zelfs ^^ Maar ik vind streetstyle toch net iets meer mijn eigen ding ;P dat vinden ze raar aan mij xD ik vind eminem , tokio hotel , al die shit goed terwijl het helemaal geen goede combi is xD

Dat vind k Hip ^^
    ik leef ook buiten.
    ik ahng de heledag bij de Skatebaan of gewoon zwerf k wat buitee met vriende..
    Maar aj dta is gewoon voor mij

Dit is pas Zielig..

http://www.youtube.com/watch?v=_oXVaTyUVng&eurl=