• Ja ,ik irriteerd mij aan die mappen in het fotoboek ><
    Wnt dan moek nog meer klikken ><
    Kan het niet so worden ingesteld fseu dat je het ook normaal kan doen? Want die indeling ding zuigt :Y)


    Crack a bottle

    nope
    ofwel klik je op toon alle foto's.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben het wel met je eens hoor
    Maar weet je, mensen kunnen voortaan beter gewoon duidelijk maken waar een album over gaat dan is t al een stuk beter.
    als er alleen (verzin maar wat) 'viola emo' staat kan ik ook niet ruiken dat t een scenequeen is, maak er dan 'viola emo (scenequeen)' van ofzo
    wow ben echt ik zeikbuiXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    @LALALALALA
    Dude ,,tuurlijk hebk gelijk(A) [/ego]XD
    maar ik irriteerd mij niet aan de namen maar aan die mappen self.Ik vond het eerst veel handiger toen je op FB klikte en je zag gelijk al die foto's en dat sgeeld je ook 8 keer klikken ><

    En ik ben in een overdrijfbui ^^ xD


    Crack a bottle

    @LALALALALA
    Dude ,,tuurlijk hebk gelijk(A) [/ego]XD
    maar ik irriteerd mij niet aan de namen maar aan die mappen self.Ik vond het eerst veel handiger toen je op FB klikte en je zag gelijk al die foto's en dat sgeeld je ook 8 keer klikken ><

    En ik ben in een overdrijfbui ^^ xD

    Ik snap je punt ook wel hoor;P, maar ik denk dat mod's hier niets mee doen en misschien wel met dat je bijv. goed duidelijk moet maken wat er in je album staat
    Bedankt trouwens dat je de eerste bent die de moeite neemt om mn hele naam te typen;P ipv @lala.. ofzo -moest ik even zeggen-


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    @LALALALALA
    Dude ,, Maar ik wou gwn even klagen xD Nee grapje ,maark irriteer mij daar serieus aan,, EN dat moesk even melden fseu xD En ik laat alles gwn in hoofdmap staan ><

    EN alsjeblieft xD


    Crack a bottle

    Eerst moeten er wel mappen, dan weer geen mappen >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dude ,,Ik had een ban toen der mappen moesten komen anders hak gesegt dat het het slegtste idee was ooit (A):$


    Crack a bottle

    men k snap echt niet waarom die mappen nodig zijn, das alleen maar irritant ><


    You're a star in heaven.

    ik heb dr geen last van X'D


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb dr geen last van X'D

    the same (vooral handig bij mensjes die alleen THfoto's ofzo in hun map hebben staan:Y) dan kan ik dat tenminste direct zien (als ze de mappen gebruiken dan))


    I am an idiot, I move.

    BIATCH YOUR BACK (H) [/dat wou ik eerst doen]

    en nu! xD

    ik vind se ook stom xD


    We can only learn to love by loving.

    MIJN ALLER LIEFSTE SCHAT IS BACK! (yeah)
    Nou komt mijn punt, ik vind het ook irri. Sommige geven de mappen geen naam, hoe kan ik dan ruiken wat er in die map staat? Ik maak er daarom ook geen gebruik van, veel te irri :P


    Tears are crashing out of my eyes

    sorry maar voor een paar users gaan we niet een systeem wat door eht grootste deel van quizlet goedgekeurd werd afschaffen.

    Dat begrijp je hopelijk wel.

    Misschien is het gewoon wennen. En van die 2x extra klikken ga je niet dood hoor :P

    Ik vind die mappen juist fijn, dus ik heb er geen last van.


    bla bla bla