Ik heb dus een foto van de jurk die ik wil
http://img148.imageshack.us/img148/7310/trouwjurk18ku2.png
Wij marokkaanen dragen ook roze & andere kleuren jurken en wit doen we altijd als laatste
Dus die jurk wil ik al laatste dragen
Maar mij vraag is
Hoe moet jullie TrouwJurk der uit zien
Misschien heb je der een foto van
Misschein zijn der wel twee of meer jurken die je leuk vind?
-
7 dec 2008 - 21:007 dec 2008 - 21:01
Haha, ik denk dáár nog niet over na x'D
Ik moet eerst een gek vinden die met me wilt trouwen.. x'DAye, brother! 4 8 15 16 23 42
7 dec 2008 - 21:02Ohmygod .
Da's zo'n een prachtig trouwkleed . ='D
Weetje, ik zal ervoor zorgen dat ik voor jou trouw, zodat ik je idee kan afpakken >:]
neegrapje .
ik ga helemaal niet trouwen =')/
7 dec 2008 - 21:02Haha, ik denk dáár nog niet over na x'D
Ik moet eerst een gek vinden die met me wilt trouwen.. x'D
HahahxD7 dec 2008 - 21:02Mooi ^^ Ik wil graag die jurk uit de clip van Kelly Clarkson, of die uit die clip van Mariah Carrey. Echt zo'n grote witte ^^
Your make-up is terrible
7 dec 2008 - 21:03Ohmygod .
Da's zo'n een prachtig trouwkleed . ='D
Weetje, ik zal ervoor zorgen dat ik voor jou trouw, zodat ik je idee kan afpakken >:]
neegrapje .
ik ga helemaal niet trouwen =')
OMG
Waarom niet:O7 dec 2008 - 21:03Mooi ^^ Ik wil graag die jurk uit de clip van Kelly Clarkson, of die uit die clip van Mariah Carrey. Echt zo'n grote witte ^^
Lange Grote witte zijn echt WAUWxD7 dec 2008 - 21:04(...)
OMG
Waarom niet:O
Omdat ik niet wil trouwen ='D
Nee; ik wil gewoon samenwonen .
dan pas kindjes .
en moesten de kindjes het later echt per se willen ... dan trouwen ..
zodat die het ook kunnen meemaken
Maar het hoeft echt niet voor mij .
Het geld voor het feest, de reis,... kun je voor veel betere dingen gebruiken op die leeftijd .
[/mijn mening]
X/
7 dec 2008 - 21:05(...)
Omdat ik niet wil trouwen ='D
Nee; ik wil gewoon samenwonen .
dan pas kindjes .
en moesten de kindjes het later echt per se willen ... dan trouwen ..
zodat die het ook kunnen meemaken
Maar het hoeft echt niet voor mij .
Het geld voor het feest, de reis,... kun je voor veel betere dingen gebruiken op die leeftijd .
[/mijn mening]
X
Ok, Hopen dat je gelukkig wordtxD7 dec 2008 - 21:05Ik weet niet of ik eigenlijk wel wil trouwen..
If you had never come out of the blue, I would've stay
7 dec 2008 - 21:06Ik weet niet of ik eigenlijk wel wil trouwen..
Haha
Ik zelf droom nu al over trouwen
I Love ItxD7 dec 2008 - 21:07Ik wil het liefst wel trouwen, en in eerste instantie, is het beter voor de kinderen, het scheelt een hele hoop notarissen werk/geld. En dan heb je nog altijd die leuke jurk met die prachtige ring ^^
Your make-up is terrible
7 dec 2008 - 21:09(...)
Haha
Ik zelf droom nu al over trouwen
I Love ItxD
Weetje, het is allemaal heel mooi, en ergens zou ik wel willen trouwen, maar dan wil ik zeker zijn dat ik hem nooit kwijt zal raken, dat we zullen scheiden. En dat is nu eenmaal geen zekerheid, dus weet ik het gewoon niet.If you had never come out of the blue, I would've stay
7 dec 2008 - 21:107 dec 2008 - 21:12(...)
Weetje, het is allemaal heel mooi, en ergens zou ik wel willen trouwen, maar dan wil ik zeker zijn dat ik hem nooit kwijt zal raken, dat we zullen scheiden. En dat is nu eenmaal geen zekerheid, dus weet ik het gewoon niet.
Ik Snap jexD7 dec 2008 - 21:27